Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی دزفول از شهادت رئیس کلانتری 20 این شهرستان بر اثر درگیری مسلحانه با سارق مسلح خبر داد.

سرهنگ علی الهامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 10 صبح امروز (7 آذرماه) پس از گزارش یک فقره سرقت در منزلی در  مسکن مهر زیباشهر، رئیس کلانتری 20 شهرستان دزفول با اخذ حکم قضایی به همراه تعدادی از نیروهای انتظامی برای دستگیری سارق به محل مورد نظر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سارق به محض مشاهده مأموران نیروی انتظامی اقدام به تیراندازی می‌کند که در این درگیری مسلحانه سروان "مراد نادری"، رئیس کلانتری 20 شهرستان دزفول مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: سروان نادری پس از مجروحیت به بیمارستان گنجویان دزفول انتقال یافت اما متأسفانه به علت شدت جراحات وارد شده، به شهادت رسید.

الهامی بیان کرد: در این درگیری، سارق مسلح بر اثر اصابت گلوله در محل به هلاکت رسید و یک نفر دیگر از بستگان سارق که در محل حضور داشت، در این حادثه مجروح شد.

وی بیان کرد: از این منزل هفت قبضه انواع سلاح با مهمات کشف شده است. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حوادث درگیری مسلحانه منطقه خوزستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک مامور در تهران!

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه‌ی غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

ایسنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آن‌ها را شناسایی کردند افزود: شیوه‌ی این سارقان به این صورت بود که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ لذا تصویری از متهمان ترسیم و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گفت.

این مقام انتظامی به گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این ۲ مامور قلابی در زمانی که قصد اخاذی از سه نفر از اتباع کشور همسایه را داشتند، شناسایی که بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی سیم و دستبند و حکم ماموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند.

وی گفت: تا کنون ۴ تن از مال باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سود جو باشند و حتما در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم ماموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895955

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان