Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه ملک نباید به‌هیچ عنوان از سوی شهرداری کوهدشت فروخته شود، گفت: برخی از شهرداری‌های لرستان ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد به تأمین اجتماعی بدهکارند. ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، احمد مرادپور ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه شهردار کوهدشت که در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: شهر خوب را شهردار و مردم می‌سازند و شهردار باید به‌دنبال اداره‌کردن شهرداری کوهدشت به‌روش سنتی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهردار باید با انجام ایده‌های نوین و بهره‌مندی از الگوهای شهرهای توسعه‌یافته نسبت به راه‌های مختلف تأمین مالی اقدام کند، افزود: امیدواریم یک روزی به‌جایی برسیم که مردم را از دادن عوارض معاف کنیم.

نوسانات نرخ ارز قدرت اجرایی بودجه شهرداری قم را تا یک‌چهارم تنزل دادبعد از 40 سال پروانه ساخت اراضی موصوف به موسوی توسط شهرداری بیرجند صادر می‌شودهمکاری شهرداری مشهدمقدس با هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

معاون استاندار لرستان مشارکت با بخش خصوصی در امور شهرداری کوهدشت را ضروری دانست و عنوان کرد: هم‌چنین باید پروژه‌های با درآمد پایدار را برای شهرداری درنظر گرفت و ما هم پس از تصویب شورای شهر نسبت به اجرایی‌کردن آن‌ها کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به منابع محدود شهرداری بیان کرد: توانایی یک مدیر را در میان منابع محدود می‌توان شناخت، در محدودیت مدیریت مشخص می‌شود، ما همه پشتیبانی خود را در حق شهردار انجام خواهیم داد، ملک هم نباید به‌هیچ عنوان از سوی شهرداری کوهدشت فروخته شود، بلکه باید ارزش‌افزوده را در آن ایجاد کرد.

مرادپور با بیان اینکه برای رسیدگی به وضعیت کوهدشت از انجام هر کمکی کوتاهی نخواهیم کرد، گفت: اوضاع شهرداری این شهر چندان هم نسبت به سایر شهرداری‌ها بغرنج نیست، سایر شهرداری‌های استان 9 ماه بدهی دارند و 200 تا 300 میلیارد به تأمین اجتماعی بدهکارند.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد

به گزارش تابناک، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند با اتهامات مالی بازداشت شدند.

ضیامهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود.

وی ادامه داد: با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع آوری اسناد و مدارک، در نهایت پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چند نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشاء و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات و سایر موارد بازداشت و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

 

دادستان مرند در خصوص ابعاد این تخلفات گفت: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد