Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، در راستای گرامیداشت هفته بسیج نشست صمیمی ائمه جمعه و جماعات در بخش زرآباد شهرستان کنارک با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک برگزار شد.
مولوی مهروزهی، امام جمعه اهل سنت بخش زرآباد در این نشست، گفت: هفته وحدت بنا بر یادآوری است که هرساله برگزار می گردد وگرنه  وحدت بین مسلمانان فقط مختص این ایام نیست و باید در طول سال وجودداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با استناد به فرموده مقام معظم رهبری افزود:هرکسی به مقدسات اهل سنت و صحابه پیامبر توهین کند او شیعه انگلیسی است و آن اهل سنتی هم که علیه شیعه کار و به مقدسات شیعه توهین می کند نیز اهل سنت آمریکایی است و هر دوی این‌ها دشمن اسلام هستند.

همچنین ابابکر بلوچ فرماندار شهرستان کنارک در این نشست گفت: هرکسی و در هر لباس و مذهب و قومی اقدامی انجام دهد که این اقدام جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران و حربه‌ای برای دشمن باشد این را مردم و سران کشور و در راس آن‌ها مقام معظم رهبری به شدت محکوم می کنند.

مولوی آذین امام جمعه مسجد عثمانی اهل سنت کنارک نیز افزود: اگر به دنبال الگو هستید، پیامبر مکرم اسلام قرآن کریم را بهترین الگو و اسوه در همه زمینه‌ها معرفی کرده است، ما اگر خودمان را مسلمان میدانیم و کس دیگری را الگوی خود قرار دهیم، یک جای کارمان می لنگد.

سرهنگ پاسدار علی حق پرست، فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج ناحیه کنارک هم در این دیدار گفت: ما در طول این ۴۰ سال ضربات سختی به دشمن وارد کرده ایم و اکنون باید مراقب باشیم، چون دشمن زخم خورده و آماده فرصت برای جبران شکست هایش است.

گفتنی است در پایان این برنامه  پایگاه شهیدمطهری روستای همت آباد (بخش زرآباد) افتتاح گردید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور