Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@17:54:29 GMT

نجفی واقعا خودکشی کرده است؟

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۸۴۱۲

نجفی واقعا خودکشی کرده است؟

چندی پیش همسر دوم نجفی گفت که عاشق شدیم و ازدواج کردیم؛ اما در فضای مجازی شایع شد که شهردار اسبق تهران خودکشی کرده است اما همسر جدید به جد این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش شریان نیوز،محمدعلی نجفی  شهریور ماه سال ۹۶ شهردار تهران شد و اواخر اسفند به دلیل بیماری استعفا کرد و در ابتدای سال ۹۷ بهشت را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

در همان ایام موضوعات زیادی درباره استعفای نجفی مطرح شد. اما همسر جدید شهردار سابق تهران بعد از ماه ها پرده از حواشی برداشت و گفت: هر فردی می تواند عاشق شود و ازدواج کند، همه انسان ها تا زمانی که جان دارند حس دوست داشتن در وجودشان است ما هم عاشق شدیم و ازدواج کردیم.

خانم جدید نجفی ادامه داد: یک عده می گویند اینها طلاق می گیرند و اختلاف سنی دارند، این حرف ها چیست؟ این سخنان را می گویند  تا به زعم خود برای تخریب دکتر نجفی نظرها را جلب کنند، متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم در حالیکه من عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت.

چند روزی است در فضای مجازی خبری مبنی بر خودکشی شهردار اسبق تهران در یک هتل دست به دست می شود.خبرنگار ما با تعداد زیادی از اطرافیان شهردار تهران تماس گرفت و آنها اصلا از موضوع خبری نداشتند.

بهروز شجاعی که در زمان حضور نجفی در شهرداری تهران معاون رسانه مرکز ارتباطات شهرداری تهران بود در توئیتی گفت که این خبر کذب محض است و همین چند دقیقه پیش با نجفی حرف زده است.

همچنین میترا استاد همسر دوم محمد علی  نجفی در گفتگو با امید_مردم ضمن تکذیب خبر خودکشی شهردار اسبق تهران رسانه ها را به رعایت تقوای الهی و اخلاق دعوت کرد و گفت:امیدوارم روزی شاهد پایان این همه بی اخلاقی و دروغگویی در فضای سیاسی کشور باشیم.

شنیده شد  که فردی به نام محمد علی نجفی به دلیل خودزنی به اورژانس منتقل شده است.

یک منبع مطلع در اورژانس کشور گفته است: شخصی هم نام محمدعلی‌نجفی  اقدام به خودزنی کرد که همین مسئله باعث شد که برخی فکر کنند آقای نجفی٬ شهردار پیشین تهران خودکشی کرده است.

همچنین حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در واکنش به خبر خودکشی محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران گفت: با  نجفی تماس گرفتم. ایشان به حمد الله از هر حیث سالم و سرحال بود و از رواج شایعه خودکشی متعجب و متاسف! جای نگرانی نیست.
  منبع: فارس

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی

شهردار منطقه ۸ تهران از جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری در پرونده‌‌ حقوقی منطقه به ارزش ۷۷ میلیارد تومان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌  فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با بیان اینکه با پیگیری اداره حقوقی منطقه در پرونده ملکی که در مرحله بدوی با حکم دادگاه در سال 1398 محکوم به پرداخت بهای تصرف گذر به متراژ 516/79 مترمربع در خیابان شهید حسن‌تکه در ناحیه 3 منطقه شده بود، اظهار کرد: دادنامه صادره در مرحله تجدیدنظر نقض ‌و از تضییع حقوق بیت‌المال و هدررفت بیش از 77 میلیاردتومان از بودجه شهرداری پیشگیری شد.

وی افزود: مالک ملک مذکور  با این ادعا که مساحت باقیمانده به میزان 516/79 مترمربع به صورت گذر در تصرف شهرداری بوده و باید مابه‌‌عوض آن توسط شهرداری به وی پرداخت شود، اقدام به اقامه دعوی کرده بود.

شهردار منطقه 8 تصریح کرد: در این راستا اداره حقوقی منطقه با همکاری حوزه‌های تخصصی دیگر همچون املاک و شهرسازی، اقدام به اثبات این مطلب کرد که گذر مذکور حاصل تقسیم خودسرانه و بی‌ضابطه ملک توسط مالک اولیه در دهه 50 و برای سهولت فروش بوده و مطابق ماده 101 قانون شهرداری‌ها، گذر ناشی از آن به رایگان متعلق به شهرداری است.

همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو

به گفته تنهایی شهردار منطقه 8 شهر تهران، مدیریت شهری منطقه موفق به نقض رأی محکومیت در مرحله تجدیدنظر شده و دادگاه تجدیدنظر استان تهران حکم به بی‌حقی خواهان صادر و شهرداری در این دادگاه از تضییع حقوق خود جلوگیری کرد.

این اقدام مدیریت شهری منطقه، تلاش برای احقاق حقوق بیت‌المال و بازگشت 77 میلیارد تومان سرمایه به شهرداری را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • خروج علیه شهردار تهران
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد