Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه نمایندگی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در ایلام از ارسال ۶۲۹ اثر به هفتمین جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در این استان خبر داد.

منصور محبی، صبح امروز (7 آذر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان این مطلب، اظهار کرد: این جشنواره برای هفتمین سال متوالی در چارچوب سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در مرکز این استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه فراخوان این جشنواره از ابتدای سال جاری در بین مراکز استان‌ها، مراکز فرهنگی و آموزشی در سراسر کشور و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع و اعلام‌شده است، ابراز کرد: این جشنواره در دو رده سنی زیر 17 سال و بالای 17 سال و در بخش‌های سفرنامه و خاطره‌نویسی و بخش ویژه برگزار می‌شود.

 

محبی، بابیان اینکه ترویج فرهنگ رضوی و تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و اهل‌بیت (ع) در دو بخش سفرنامه و خاطره‌نویسی از اهداف برگزاری این جشنواره است، گفت: بخش سفرنامه و خاطره‌نویسی برای گروه سنی بزرگ‌سال بالای 17 سال برگزار می‌شود و گروه سنی نوجوان زیر 17 سال تنها می‌توانند در بخش خاطره‌نویسی شرکت کنند.

 

مسئول دبیرخانه نمایندگی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در ایلام، بابیان اینکه درمجموع 629 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است، افزود: در بخش خاطره‌نویسی رضوی بالای 17 سال 191 اثر، خاطره‌نویسی زیر 17 سال 326 اثر، سفرنامه 35 اثر و بخش ویژه نیز 22 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.

 

وی، بابیان اینکه مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره 25 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت (ع) تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه‌ی فرهنگ رضوی و اهل‌بیت (ع) از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

مسئول دبیرخانه نمایندگی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: سفر به مشهد مقدس، زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)، سفر به قم و زیارت حرم معصومه (س)، سفر به شیراز و زیارت حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) و زیارت امامزادگان از موضوعات این جشنواره بوده است.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد زلزله کرمانشاه بسیج مقام معظم رهبری زلزله شیراز مناطق زلزله زده هفته بسیج اردبیل خامنه ای آیین اختتامیه جشنواره رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند