Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسماعیل خلیلی روز چهارشنبه در همایش شکوه هجرت بسیج سازندگی استان البرز که در کانون شهید سبحانی سپاه استان برگزار شد، افزود: برخوردار از مهارت های لازم به اشتغال آفرینی منجر می شود.
وی بیان داشت : متاسفانه دانشگاه ها و مراکز علمی کاربردی تولید علم می کنند اما منتج به ثروت نمی شود .
خلیلی گفت: اید در مراکز علمی کاربردی علم را تبدیل به ثروت کنیم زیرا می خواهیم یاد بگیریم که فقیر نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی البرز افزود: بسیج سازندگی با لمس محرومیت ها ، جوانان را با مشکلات اجتماعی آشنا می کند.
وی گفت: مسیر بسیج موفقیت است زیرا بسیج یعنی بی تکلف کار کردن و با هم بودن و درجه ها و عناوین کنار می رود.
خلیلی اظهار داشت: روحیه بسیجی را برای حل مشکلات کشور نیاز داریم به همین دلیل اداره کار یک همگرایی نزدیک در بخش تعاون با بسیج سازندگی دارد.
وی افزود: امروز کارآفرینی با فکر و اندیشه همراه است یعنی اگر بخواهیم کارآفرین باشیم باید ابتدا آموزش ببینیم در غیراین صورت هزینه های تولید را بالا می بریم.
خلیلی بیان داشت: تفکر و اندیشه به ثروت تبدیل می شود و این موضوع باید از خانه تا کارخانه مدنظر قرار گیرد.
وی گفت: امسال یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغالزایی جوانان در البرز اختصاص یافته است.
خلیلی اظهار داشت: پنج هزار بیکار روستایی در استان داریم که یک هزار و 570 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال روستایی با سود 6 درصد پرداخت شده است.
وی افزود: آموزش رایگان، هدفمند سازی تعاونی ها، تشکیل تعاونی ها و نظارت بر آنها را دنبال می کنیم زیرا تعاونی ها کمک خوبی به اقتصاد کشور کرده اند به طوریکه در البرز 100 هزار مسکن را توسط چند تعاونی ساخته ایم.
کارگاه آموزش کارآفرینی و اشتغالزایی صندوق های قرض الحسنه مردم یار توسط مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرج برگزار شد.
6156/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره کل تعاون کار و رفاه اشتغال فقیر فنی و حرفه ای مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی