Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@04:43:32 GMT

کد *4# چیست؟

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۸۶۶۲

کد *4# چیست؟

ثبت نام کارت سوخت که از هفته جاری آغاز شد از امروز وارد فاز جدیدی شده و این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده که با استفاده از کد دستوری #۴* در کنار روش های پیشین ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش صدای ایران از مشرق، به دنبال آغاز ثبت نام کارت سوخت از ابتدای هفته جاری و آغاز ثبت نام الکترونیکی از روز دوشنبه (۵ آذر ماه)، در راستای سهولت متقاضیان روش‌های ثبت نام متنوع‌تر شده و افراد با توجه به دسترسی‌های خود می‌تواند عملیات ثبت نام را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در قدم اول و روش سنتی آن مطرح شد که مالکان خودرو یا موتورسیکلت می‌توانید به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه و عملیات ثبت نام از این طریق انجام دهید.
بیشتر بخوانید:
اطلاعیه جدید در مورد کارت سوخت
برای بازیابی رمز کارت سوخت چه باید کرد؟
جزئیات کارکرد کارت بانکی به جای کارت سوخت

پس از آن امکان ثبت نام از درگاه اینترنتی سامانه دولت همراه از طریق سایت این سامانه و یا اپلیکیشن آن فراهم شد که مراجعه به این درگاه باید با توجه به جدول زمان بندی آن و طبق آخرین شماره سمت راست گوشی تلفن همراه باشد.
گفتنی است در این روش ثبت نام باید شماره تلفن همراه به نام مالک وسیله نقلیه باشد تا با درج کد ملی و تاریخ تولد مالک، اطلاعات شناسنامه‌ای به صورت خودکار نمایش داده شود و پس از آن صاحبان خودرو اطلاعات شناسایی وسیله نقلیه یا شماره VIN را درج کنند و با انتخاب کارت بانکی عضو شتاب پیامی مبنی بر تایید عملیات ثبت‌نام به اطلاع متقاضیان خواهد رسید که این مرحله پایانی ثبت نام خواهد بود.

در کنار این روش ها، روش چهارمی مانند استفاده از کد دستوری #۴* (ستاره ۴ مربع) فراهم شده که امکان ثبت درخواست از طریق تمامی گوشی‌های تلفن همراه اعم از هوشمند و معمولی را از امروز ۷ آذر ماه ایجاد کرده، که مالکان خودرو و موتور سیکلت با شماره گیری این کد دستوری می توانند برای ثبت درخواست کارت سوخت المثنی اقدام نمایند.
صاحبان بیش از یک دستگاه خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت برای ثبت نام باید به ازای هر دستگاه خودرو یا موتورسیکلت با یک کارت بانکی عملیات ثبت نام را انجام دهند، همچنین مشترکین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دولت الکترونیک ثبت نام کارت سوخت کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب

سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی" شهید چغازردی " در حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی بندرعباس - میناب به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار سوخت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
 
وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی میناب با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده برابر نظر کارشناسان ۹ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب‌های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است، لذا پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • افزایش ۴.۶ درصدی مصرف روزانه بنزین نسبت به سال قبل
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • مراقب کارت ملی خود باشید !
  • کاسبی پر درآمدی به نام فروش کارت ملی!
  • ۳۰۰ میلیون بده خودرو وارداتی بخر!
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان