Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@14:11:29 GMT

شهادت یک رییس پلیس در دزفول

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۸۹۰۴

فرمانده انتظامی دزفول گفت: سروان حاجی مراد نادری فرمانده کلانتری 20 دزفول روز چهارشنبه در درگیری با یک سارق مسلح به شهادت نایل آمد. ناطقان: سرهنگ علی الهامی روز چهارشنبه افزود: ساعت 10 صبح امروز فرمانده کلانتری 20 دزفول همراه چند مامور برای اجرای حکم دستگیری یک سارق به محل اختفای وی در مسکن مهر زیباشهر دزفول مراجعه کردند که سارق اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سروان نادری در این تیراندازی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان بزرگ دزفول به دلیل شدت جراحت به شهادت رسید.
فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه متهم نیز در این درگیری کشته شد، افزود: پدر خانم متهم نیز که در منزل محل اختفای او حضور داشت در این درگیری مجروح شد.
وی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح کلاشینکف همراه با چهار خشاب، پنج قبضه کلت کمری و مقداری مهمات کشف و ضبط کردند.
سرهنگ الهامی افزود: تحقیقات در این خصوص توسط ماموران نیروی انتظامی ادامه دارد.
زیبا شهر جزو مناطق حاشیه ای دزفول و در شمال این شهر قرار دارد.
منبع: ایرنا برچسب ها: رییس پلیس ، دزفول ، سروان حاجی مراد نادری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رییس پلیس دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس

مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف خودرو پژو حامل ۳۱ کیلو تریاک 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از توقیف سواری پژو و کشف ۳۱ کیلوگرم تریاک در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ سیدجواد رضوی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان پلیس فرودگاه شیراز با اقدامات فنی مطلع شدند فردی قاچاقچی با سواری پژو ۲۰۶ مقداری تریاک را درون خودرو جاسازی کرده و آن را به شیراز انتقال داده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و منزل قاچاقچی را شناسایی کردند و پس از هماهنگی قضایی به محل مذکور اعزام شدند و در بازرسی از سواری پژو ۲۰۶ که درون پارکینگ پارک بود موفق شدند ۳۱ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سرهنگ رضوی با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تأکید کرد: پلیس در جهت برخورد با قاچاقچیان و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق در قیروکارزین

جانشین فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا اوریادی کشکولی جانشین فرمانده انتظامی قیروکارزین، بیان کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین برخورد و با اقدامات فنی آن را توقیف و راکب را نیز دستگیر کردند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد موتورسیکلت بدون مجوز و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

جانشین فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مذکور را ۹ میلیارد ریال برآورد کردند، یادآور شد: عزم پلیس در برخورد با هنجارشکنان جدی است و قانون گریزان در انتظار برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس باشند.

پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان 

فرمانده انتظامی سرچهان از پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ محمدجواد اسلامی مهر فرمانده انتظامی سرچهان بیان کرد: در اجرای طرح کنترل بر صنوف، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری کارکنان اداره صمت از واحد‌های صنفی این شهرستان بازدید کردند.

او با اشاره به بازدید از ۳۵ واحد صنفی طی روز گذشته در سطح شهرستان، تصریح کرد: در این طرح ۲۰ واحد به علت بی توجهی به اخطار‌های داده شده پلمب و به ۵ واحد صنفی متخلف نیز اخطار داده شد.

فرمانده انتظامی سرچهان، از همه صنوف خواست با رعایت قانون و احترام به حقوق شهروندان و مصرف کنندگان، پلیس را در برقراری امنیت جامعه یاری کنند.

عملکرد پلیس کوار در فروردین ماه ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی کوار در تشریح عملکرد پلیس در فروردین ماه، از کشف ۴۲ فقره انواع سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی فرمانده انتظامی کوار اظهار کرد: پلیس این شهرستان با بسیج همه امکانات و جلب مشارکت مردمی در جهت ارتقای امنیت اجتماعی، مبارزه با سارقان و سوداگران مرگ را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

 او ادامه داد: ماموران پلیس در فروردین‌ماه امسال ۱۷ سارق را دستگیر و ۴۲ فقره سرقت اعم از کابل و سیم برق، اماکن خصوصی، داخل خودرو و قطعات آن را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کوار گفت: کشف ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۲۶ میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق و دستگیری ۸ نفر در این رابطه و توقیف ۸۵ دستگاه وسایط نقلیه متخلف از دیگر نتایج این طرح‌ها بود.

این مقام انتظامی گفت: تلفن ۱۱۰ در همه ساعات شبانه روز آماده دریافت هرگونه گزارش از سوی شهروندان است.

کشف سوخت قاچاق در اوز

فرمانده انتظامی اوز گفت: مأموران پاسگاه بخش کوره این فرماندهی، ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف کردند. 

سرهنگ حسین محمدی فرمانده انتظامی اوز اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی اوز در جهت طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از آن خودرو ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید که در باک خودرو به جای گازوئیل پر کرده بود و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی اوز با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در زرین‌دشت 

فرمانده انتظامی زرین‌دشت در تشریح عملکرد پلیس طی ۱۰ روز گذشته، از کشف ۳۰ فقره سرقت و دستگیری ۱۲ سارق خبر داد. 

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد فرمانده انتظامی زرین‌دشت اظهار کرد: پلیس شهرستان زرین دشت با بسیج همه امکانات و جلب مشارکت مردمی در جهت ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، مبارزه با سارقان و سوداگران مرگ را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

او ادامه داد: ماموران پلیس طی ۱۰ روز اجرای طرح، ۱۲ سارق را دستگیر و ۳۰ فقره سرقت اعم از کابل و سیم برق، شیرآلات و لوله، اماکن خصوصی، داخل خودرو و قطعات و دوچرخه را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی زرین دشت بیان کرد: دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر، جمع‌آوری ۱۰ معتاد متجاهر، دستگیری ۲۰ متهم تحت تعقیب و توقیف ۲۴ دستگاه وسایط نقلیه متخلف از نتایج این طرح‌ها بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند