Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور در مسجد جامع ابوذر و در ملاقات مردمی به پاسخگویی مشکلات نمازگزاران پرداخت.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از ساعت ۶ صبح با حضور در محله ابوذر و محلات اطراف آن وضعیت عملکرد کلانتری‌ها، پلیس آگاهی و پایگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر رده‌های پلیس در این محلات را بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی گفت: بررسی‌ها در حوزه کشف جرم، ملاقات مردمی و شنیدن مشکلات آن‌ها انجام شد که اقدامات خوبی در این راستا توسط پلیس با مردم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با کمک شهرداری منطقه اقدام به افتتاح یک واحد کلانتری در این محل صورت پذیرفت، گفت: افتتاح این کلانتری به برقراری و ارتقای امنیت در محله‌های امام‌زاده حسن (ع) کمک بسیاری می‌کند که در مجموع وضعیت محل از کم شدن جرم و اذیت و آزار شهروندان در این محل کاهش خواهد داد.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه در بخش مبارزه با مواد مخدر و وجود معتادان در معابر این منطقه مردم با گله و نارضایتی مواجه هستند، گفت: در برخی از پارک‌ها و معابر در این محل وجود معتادان متجاهر و کارتن خواب باعث آلودگی این محل‌ها شده است و به دنبال آن نارضایتی شهروندان را در پی دارد لذا با کمک شهرداری منطقه در تلاش هستیم تا با افزایش ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها نسبت به پاک‌سازی معابر و محلات اقدامات مفیدی را انجام دهیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه با حضور در جمع نمازگزاران مسجد جامع ابوذر نسبت به مشکلات مردم محل شرکت کردیم، گفت: مردم انقلابی و متدین محله ابوذر با حضور خود در بین نمازگزاران مسجد جامع این محل مشکلات و نارضایتی‌هایی که برایشان وجود داشت را به ما اعلام کردند لذا ۵۰۰ نفر از اهالی این محله مشکلات خود را از طریق رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر، راهبر پیشگیری و آگاهی و دیگر رده‌های پلیس اعلام کردند و همگی آن‌ها در حال بررسی هست و سعی داریم با برطرف کردن مشکلات شهروندان رضایت آن‌ها را بدست بیاوریم.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه نقطه اتکا اصلی مسئولان نظام، مردم هستند؛ گفت: پلیس جزء سازمان‌هایی است که بیشترین ارتباط با مردم را دارد.

وی افزود: خیلی از شهروندان در پایتخت هستند که نمی‌توانند مستقیما با من در ارتباط باشند، لذا این وظیفه ما است که خودمان به میدان آمده و در بین مردم حضور پیدا کنیم تا به دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها بپردازیم و طبیعی است که برخی از شهروندان نسبت به اقدامات پلیس، انتقاد‌هایی را نیز دارند که با بهره‌گیری از تجربه و پیدا کردن مشکلات سعی در برطرف کردن نارضایتی‌های موجود را داریم.

سردار رحیمی گفت: ارتباط بین مردم و تمام مسئولان دستگاه‌های کشور می‌بایست بدون واسطه برقرار شود؛ لذا بنابر فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند: همواره باید مراقب مردم باشیم و مستضعفان و قشر‌های ضعیف را مورد حمایت خود قرار دهیم پلیس نیز به وظیفه خود عمل می‌کنند تا رضایت تمامی شهروندان را بدست بیاورد.

در پایان تعدادی از شهروندان با مراجعه حضوری با فرمانده انتظامی تهران بزرگ نسبت به انجام کار‌ها و مشکلاتی که داشتند با وی ملاقات کرده و خواهان برطرف شدن مشکلاتشان شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد