Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «سفرکردگان» پنجشنبه هشتم آذرماه به آشنایی با شخصیت مرحوم استاد محمدعلی اوحدی قاری و پیشکسوت می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سفرکردگان عنوان برنامه ای از گروه تلاوت و محافل قرآنی رادیو قرآن است که پنجشنبه ی هر هفته ساعت ۱۷:۴۵به مدت سی دقیقه به روی آنتن می رود.

در این برنامه تلاوت یکی از شهدای قاری یا مرحوم، پخش و در ادامه با یکی از همنشینان قاری مورد نظر گفت و گو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر برنامه پای سخن یکی از اعضای خانواده، آشنایان و یا یکی از شاگردان و دوستان قرآنی آن استاد ارجمند نشسته و با رفتار و حسن سلوک آن قاری مرحوم یا شهید آشنا می شویم.


سفرکردگان کاری از گروه تلاوت و محافل قرآنی رادیو قرآن این هفته گفتگویی با استاد حسین علمی داشته که از ویژگی های شخصیتی استاد پیشکسوت قرآن مرحوم محمدعلی اوحدی می گوید. در پایان این برنامه تلاوت زیبایی از این قاری مرحوم تقدیم شنوندگان می شود.
لازم به ذکر است، این برنامه پنجشنبه هشتم آذرماه، با اجرای هادی ربیعی و تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده ساعت ۱۷:۴۵ از رادیو قرآن پخش می شود.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه بسیج مشهد زلزله هفته بسیج شیراز مناطق زلزله زده مجلس دزفول خامنه ای رادیو معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  روز رادیو را به همه همکاران عزیزم در حوزه صدای جمهوری اسلامی تبریک می گویم. جا دارد از مرحوم مهران دوستی نام ببرم. یاد و خاطره مرحوم دوستی که یکی از شخصت های ارزشمند و سرمایه های صدای جمهوری اسلامی بود و از دنیا رفت را گرامی می دارم. 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت معاونت صدا افزود: از مدیریت خوب علی بخشی زاده، معاون صدا قدردانی می کنم. آقای بخشی زاده از  شخصیت های فرهنگی، پرکار، انقلابی و از آزادگان ارزشمند کشورمان هستند. از تلاش های معاون صدا و همه همکاران رادیو که در حوزه صدا هستند، قدردانی کنم. 

به گفته ضرغامی، با سیما کمتر مصاحبه می کنم، رادیو را به خصوص وقتی که در سفر یا هنگام رانندگی هستم، گوش می کنم. رادیو رسانه گرمی است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • قرآن همه چیز ماست
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی