Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@21:16:14 GMT

شرکت هواپیمایی آلیتالیا در آستانه ورشکستگی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۱۹۵۰۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، شرکت هواپیمایی الیتالیا که در ده سال گذشته به دلیل بحران اقتصادی و بدهی های سنگین خود بیش از 12 هزار نفر از کارکنان خود را اخراج کرده ،هم اکنون در شرایط بحرانی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اتحادیه های بزرگ کارگری برای نجات الیتالیا به دولت فشار می اورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوچانو سیلوستری، یکی از مسئولان اتحادیه بزرگ کارگری چی جی ال، ایتالیا به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رم گفت:«سالهاست که الیتالیا با بحران شدید مالی دست به گریبان است و هیچ روزنه امیدی هم برای خروج از این تونل تاریک دیده نمی شود. ما شدیدا برای اینده این شرکت نگران هستیم.ما از دولت می خواهیم به کمک الیتالیا بشتابد و از ورشکسته شدن ان جلوگیری کند.تداوم بحران و نبود امنیت کاری در الیتالیا موجب شده تا در یک سال گذشته تعداد قابل توجهی از خلبانان این شرکت استعفا داده و به یک شرکت هواپیمایی دیگر بروند».
شرکت راه اهن ایتالیا، و شرکت های هواپیمایی «ایزی جت» انگلیس و « دلتا » امریکا امادگی خود را برای خرید بخشی از سهام الیتالیا و شریک شدن با این شرکت اعلام کرده اند.
درحالی که دولت ایتالیا در40 سال گذشته برای شرکت هواپیمایی الیتالیا بیش از 7 میلیارد یورو هزینه کرده است سال گذشته نیز برای قطع نشدن پروازهای این شرکت خصوصی و جلوگیری از ورشکستگی ان 600 میلیون یورو دیگر به الیتالیا قرض داد.قرضی که الیتالیا نه تنها قادر به باز پس دادن ان به دولت است بلکه تا یک ماه دیگر برای قطع نشدن پروازهایش به 600 میلیون یورو دیگر نیاز دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایتالیا الیتالیا هواپیمایی رم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش