Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزالله مهدیان معاون روستایی بنیاد مسکن با اشاره به زلزله دو روز گذشته کرمانشاه و مقاوت واحدهای نوساز در این مناطق، اظهار کرد: خوشبختانه به دلیل مقاوم سازی تمامی واحدهای مسکونی طی چند سال گذشته زلزله 6.4 ریشتری نتوانست خسارت چندانی به واحدهای مسکونی در شهرها و روستاها وارد کند.

مهدیان تأکید کرد: هم اکنون واحدهای مسکونی که در کرمانشاه در حال ساخت است بر اساس آیین‌نامه‌های مهندسی و نظارت جدی نظام مهندسی ساختمان ساخته شده، بنابراین در این زلزله واحدهای مسکونی در حال ساخت به مشکل بر نخوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون روستایی بنیاد مسکن با بیان اینکه تنها تعدادی از خانه‌های قدیمی و کهنه‌ساز که بر اثر زلزله 7.4 ریشتری سال گذشته کرمانشاه تخریب نشده بودند در این زلزله دچار آسیب شدند، گفت: واحدهای نوساز و مقاوم‌سازی شده حتی دچار خسارت‌های تعمیراتی نشدند.

وی افزود: ساکنان واحدهای فرسوده باید هرچه سریعتر اقدام به نوسازی واحدهای خود کنند و مقاوم‌سازی را جدی بگیرند.

مهدیان با اشاره به تخریب 12 هزار واحد مسکونی در زلزله سال گذشته، گفت: بنیاد مسکن 25 هزار واحد مسکونی را مقاوم‌سازی کرده است. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسکن زلزله زلزله مسکن زلزله واحدهای نوساز بنیاد مسکن مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت

غلامرضا شفیق در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وقوع زلزله ۴.۲ ریشتری در حوالی تیتکانو در شهرستان فاروج اظهار کرد: خوشنبختانه این زمین لرزه هیچ‌گونه خسارتی در پی نداشت.

وی در ادامه افزود: بلافاصله سه تیم ارزیابی به محل وقوع زلزله اعزام شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی بیان کرد: باتوجه به ارزیابی تیم های کارشناسی این زمین لرزه تنها باعث گچ ریزی جزئی چند روستا شده است.

کد خبر 6095860

دیگر خبرها

  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین