Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ حاتمی: به مناسبت هفته‌ نیروی دریایی ارتش فردا (پنجشنبه‌) دو فروند زیر دریایی کلاس غدیر به ناوگان نیروی دریایی ملحق می‌گردد/ روز شنبه نیز ناوشکن سهند از کلاس جماران به ناوگان نزاجا ملحق خواهد شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی از دو دستاورد جدید نیروی دریایی ارتش (نزاجا) طی روزهای آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌ گزارش ‌ایسنا، امیر سرتیپ  حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته‌ نیروی دریایی ارتش ، اظهار کرد: به مناسبت هفته‌ نیروی دریایی ارتش فردا (پنجشنبه‌) دو فروند زیر دریایی کلاس غدیر به ناوگان نیروی دریایی ملحق می‌گردد.

وی خاطر نشان کرد: روز شنبه نیز  ناوشکن سهند از کلاس جماران به ناوگان نزاجا ملحق خواهد شد که هر سه این تجهیزات از دستاوردهای ارزشمند مجموعه صنعت دفاعی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی های زیر دریایی کلاس غدیر ، گفت‌: این زیر دریایی به انواع سلاح ها مجهز است و امکان پرتاب موشک از زیر سطح به سطح و اژدر و مین را دارا است. همچنین می‌تواند نیروی انسانی را در سواحل نزدیک حمل کند.

وی در ادامه‌ همچنین به بیان برخی ویژگی‌های ناوشکن سهند اشاره کرد و گفت‌: در ناوشکن سهند به روزرسانی‌های زیادی مانند رادار و موشک انجام شده است./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: دو ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم

ارتش یمن از حمله پهپادی به دو ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ خبر داد. - اخبار بین الملل -

ارتش یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن با انجام عملیات نظامی علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ، دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادند.
 

دیگر خبرها

  • ارتش یمن: دو ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی