Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام سامسونگ، نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران با حضور در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از نزدیک با فعالیت‌های این مجموعه و استارت‌آپ‌های مستقر در این مرکز آشنا شد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این بازدید گفت: «از دانشگاه امیرکبیر و سامسونگ تشکر می‌کنم که زمینه‌ای را فراهم کردند تا جوانان ما در این شرایط خاص کشور بتوانند با استفاده از امکانات این مجموعه ظرفیت‌های خود را به خوبی نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پیروزبخت با اشاره به اثرات مثبت راه‌اندازی این مجموعه گفت: «در بازدیدی که از مرکز فناوری داشتم متوجه شدم همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های زیادی بین دانشگاه امیرکبیر و شرکت‌ کره‌ای سامسونگ صورت گرفته است که این همکاری‌ها موجب پیشرفت جوانان ایرانی در حوزه‌ فناوری می‌شود.»

رییس سازمان ملی استاندارد در مورد استانداردهای بین‌المللی مسئولیت اجتماعی گفت: «یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه پایدار حفظ محیط‌زیست است. امسال در سازمان بین‌المللی استاندارد برای حفظ محیط‌زیست دو راهکار مدیریت زیست‌محیطی و مسئولیت‌ اجتماعی تدوین شد. شرکت سامسونگ راه‌اندازی مرکز فناوری را به عنوان فعالیت مسئولیت اجتماعی خود انجام داده است که برگرفته از همان استانداردهای بین‌المللی و جهانی مسئولیت اجتماعی است.»

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر سال ۹۶ با سرمایه‌گذاری و حمایت تجهیزاتی و فنی سامسونگ در محل برج فناوری دانشگاه امیرکبیر تهران افتتاح شد.

تمرکز اصلی فعالیت این مرکز در حوزه‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی سامسونگ مانند بهداشت و سلامت، محیط زیست، انرژی، آموزش، پژوهش و توسعه پروژه‌های کاربردی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است. در این مرکز تلاش می‌شود با ارائه پشتیبانی‌های فنی در کنار حمایت‌ تجهیزاتی، امکان توسعه، تولید و معرفی موفق اپلیکیشن‌های نوآور و مفید در حوزه‌های یاد شده فراهم شود.

تیم‌های جذب شده در این مرکز از خدماتی همچون فضای کاری رایگان، حمایت مالی و تجهیزاتی، مشاوره و آموزش برخوردار می‌شوند. مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر هیچ‌گونه مالکیتی بر روی شرکت‌ها و محصولات نخواهد داشت و تمامی سهم آن در اختیار صاحبان ایده‌ و استارت‌آپ‌ها خواهد بود.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید خود از برنامه‌ریزی‌های این سازمان برای اعطای گواهینامه استاندارد به محصولات شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

به گفته پیروزبخت تاکنون ۱۵ محصول این گواهینامه را دریافت کرده‌اند.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی‌اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت‌ها، دوربین‌ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت  مراجعه کنید.

انتهای پیام

true برچسب ها : سازمان ملی استاندارد سامسونگ مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه آماده هستیم فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم، گفت: این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعتی در اصفهان در خصوص اجلاس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت اینکه اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق نشود، است. اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای علی رغم مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

اسلامی با بیان اینکه این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه شده است، گفت:‌ هدف ما این است که با این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهیم و برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم تا حصار‌ها شکسته و یک نظام علمی متفاوتی ایجاد شود و این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده محقق شود.

مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز (دوشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه) در اصفهان برگزار می‌شود.

آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ایبرگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای در اصفهانشاهد برگزاری یک رویداد هسته‌ای در سطح بین‌المللی هستیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مُلک و مِلک مولود مانای معلم است
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • تحرک بین المللی دانشجویان انتقال فناوری به جهان را تسهیل می‌بخشد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد