Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دشتیاری چابهار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدرسه با زیربنای مفید 370 مترمربع و اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته می شود.
انور بادپا افزود: سه میلیارد ریال توسط خیران مدرسه ساز و 500 میلیون ریال توسط خیران بومی روستا هزینه خواهد شد.
وی بیان کرد: مدرسه سازی کاری نیک و ارزشمندی است و خیران مدرسه ساز نقش مهمی در پرورش آینده سازان مناطق محروم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دشتیاری چابهار تصریح کرد: خیران باید حضور بیشتری در منطقه دشتیاری داشته باشند تا بتوان محرومیت های کمبود فضای آموزشی را جبران کرد.
وی ادامه داد: حدود 14 هزار دانش آموز در 388 کلاس درس به طور چرخشی 2شیفته در دشتیاری در حال تحصیل اند که بر اساس استاندارد کشوری 684 کلاس درس جدید باید در این منطقه ساخته شود.
بادپا گفت: 85 مدرسه از مجموع 318 مدرسه فاقد انشعاب برق، 21 مدرسه فاقد امتیاز آب، 37 مدرسه غیراستاندارد و 222 کلاس درس فرسوده و نیازمند ساخت فضای جدید است.
وی با بیان اینکه هم اینک هزار و 543 معلم (971 معلم رسمی و 572 نیروی طرح خرید خدمات آموزشی و سرباز) امر مهم تحصیل دانش آموزان را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: استخدام 788 معلم جدید در بخش دشتیاری ضروریست.
به گزارش ایرنا دشتیاری یکی از بخش های تابعه شهرستان چابهار است.
شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
شهر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 665 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از سه شهر به نام های چابهار، پلان و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان دانش آموز قلب معلم منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه

دریافت 69 MB

قاسم احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه در سال جاری اولین آزمون استخدامی در اسفندماه سال قبل برگزار شد، افزود: بیش از ۲۸ هزار نفر برای آموزگاری باید جذب کنیم و نتایج مرحله اول و چندبرابر ظرفیتی اعلام شده است.

وی افزود: بیش از ۵۰ هزار نفر به مرحله مصاحبه و معاینه و گزینش راه یافتند و کانون ارزیابان آماده شدند و این معلمان باید اول مهرماه در سر کلاس‌های درس حاضر باشند.

وی گفت: همچنین ۱۹ هزار معلم پرورشی، تربیتی، ورزش و سلامت نیز باید جذب شوند و سه برابر ظرفیت اعلام می‌شود و این دسته نیز باید اول مهرماه در سر کلاس‌ها حضور یابند.

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در مجموع با طرح‌ها و آزمون‌های پیش روی بیش از ۱۰۰ هزار معلم جدید برای سال تحصیلی روانه کلاس‌های درس می‌شوند.

کد خبر 6097787

دیگر خبرها

  • تحویل ۳۰۰ کلاس درس در اردبیل تا پایان سال
  • برخی شهرک‌های زنجان کمبود مدرسه دارند
  • احداث بیش از ۲ هزار کلاس درس با همراهی خیران در اردبیل
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه