Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-تولید شکر از این نی‌ها، حقوق ماه‌های بعدی کارگران را تأمین خواهد کرد. اگر شکر نباشد امکان تأمین حقوق کارگران نخواهد بود.

استاندار خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت مطالبات کارگران شرکت نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولاد ایران، گفت: حقوق دو ماه کارگران هفت‌تپه پرداخت شده و حقوق کارگران گروه ملی فولاد ایران نیز بر اساس مدرک تحصیلی آن‌ها در حال پرداخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 غلامرضا شریعتی امروز، 7 آذرماه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در بحث کارگران شرکت هفت تپه و کارگران گروه ملی فولاد ایران، اظهار کرد: در حال حاضر حقوق دو ماه کارگران هفت‌تپه پرداخت شده است و انتظار می‌رود کارگران به کار برگردند.

وی با اشاره به این‌که اکنون فصل برداشت نیشکر است، افزود: هزینه و اعتبار لازم برای اورهال کارخانه نیشکر هفت‌تپه آماده شده است و باید کارگران کارخانه را اورهال و برداشت نیشکر را آغاز کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: تولید شکر از این نی‌ها، حقوق ماه‌های بعدی کارگران را تأمین خواهد کرد. اگر شکر نباشد امکان تأمین حقوق کارگران نخواهد بود.

شریعتی افزود: در این شرایط تحریم باید در راستای اقتصاد مقاومتی عمل کنیم که اقتصاد مقاومتی به تولید بیشتر اذعان دارد. نباید به گونه‌ای عمل شود که تولیدات آسیب ببینند و نابود شوند. اگر رسیدگی نشود تولیدات نابود خواهند شد؛ بنابراین از کارگران می‌خواهیم به کار برگردند.

وی بیان کرد: اگرچه به حقوق کارفرما و سرمایه‌گذار احترام می‌گذاریم اما ما ضامن منافع کارگران هستیم ولی به شرط آغاز کار و تولید؛ باید کارگران کار کنند، چرخ کارخانه بچرخد و ثروت تولید شود تا حقوق کارگران داده شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شده است و ظرف دو تا سه روز دیگر اقدامات خوبی انجام می‌شود که انتظار داریم همکاری لازم از جانب کارفرما، مالک و کارگران شود تا کار به سرانجام برسد.

شریعتی با اشاره به وضعیت کارگران گروه ملی فولاد ایران ادامه داد: روز گذشته حقوق دو ماه کارگران زیر دیپلم، پرداخت شد و امروز نیز حقوق کارگران زیر دیپلم پرداخت می‌شود. اوایل هفته آینده کارگران دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق خود را دریافت می‌کنند. عملاً عقب‌ماندگی حقوق یک ماه باقی خواهد ماند که بعداً تأمین خواهد شد؛ از این کارگران نیز انتظار داریم تولید را آغاز کنند تا بتوانیم این مجموعه را به سمت سودآوری هدایت کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است