Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@17:32:34 GMT

ضیافت بن‌سلمان با طمع گرفتن ساعت مچی تیسوت

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۲۰۲۲۶

این منابع به العربی الجدید گفتند: این ۳۰ نماینده پارلمان مصری صبح روز سه‌شنبه به هتل نیل پلازا در مرکز قاهره رفتند و بیش از یک ساعت منتظر ماندند تا با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که به قاهره سفر کرده بود، دیدار کنند.

این هیئت با ریاست سلیمان وهدان، معاون پارلمان و شامل نمایندگانی مثل کمال عامر، رئیس کمیسیون دفاع و امنیت ملی پارلمان، احمد رسلان، رئیس کمیسیون امور عربی، علاء ناجی، معاون کمیسیون صنعت، عبدالهادی القصبی، رئیس ائتلاف "حمایت از مصر" و اشرف رشاد، رئیس حزب "آینده وطن" بود که درخواست دیدار با بن سلمان را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع این نمایندگان هدایایی از اسامه بن احمد نقلی، سفیر عربستان در قاهره دریافت کردند. سفیر عربستان به هر کدام از نمایندگان ساعت مچی از برند تیسوت، یک برند ساعت سازی لوکس سوییسی هدیه کرد. این هدیه، از همان ساعت‌هایی است که بیشتر اعضای پارلمان در جریان سفر ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان به مصر در آوریل ۲۰۱۷ دریافت کرده بودند.

به گفته منابع مصری دیدار هیئت پارلمانی مصر از مقر اقامت محمد بن سلمان به درخواست علی عبدالعال، رئیس پارلمان صورت گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عربستان معاون امنیت ملی مصر امنیت ملی عربستان مصر بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین

پخش زنده بازی النصر و الخلیجدر چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الخلیج امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز النصر و الخلیج

لیگ حرفه‌ای عربستان (الخلیج - النصر) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748355

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله