Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-09@00:25:14 GMT

نخستین شاسی بلند بسیار لوکس مرسدس-میباخ + ویدیو

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۲۰۳۲۳

نخستین شاسی بلند بسیار لوکس مرسدس-میباخ + ویدیو

ایتنا - این اتومبیل بسیار هوشمند ساخته شده است و بنا بر شرایط محیطی، شرایط آب و هوایی و زمان شبانه روز ماساژور صندلی‌‌ها، عطر داخل اتاق‌، نورپردازی با رنگ‌های مختلف‌، موسیقی متناسب و ... را تنظیم می‌کند. شرکت مرسدس-میباخ که به صورت ویژه در زمینه ساخت لوکس‌ترین و گران‌ترین اتومبیل‌های جهان فعالیت می‌کند از نخستین شاسی بلند خود با نام «ویژِن مرسدس-میباخ آلتیمِیت لاکچری» رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا به نقل از کارمگزین، این محصول که در اصل ساختار اتومبیل‌های شاسی بلند را شامل می‌شود، بر پایه خودروهای لیموزین و به صورت کشیده ساخته شده است تا ترکیبی از این دو خانواده را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

فضای داخل سالن این اتومبیل بسیار لوکس و زیبا ساخته شده است و شرکت سازنده ادعا می‌کند در هر بخش از باکیفیت‌ترین مواد موجود در جهان استفاده کرده است. تمام بخش‌های مختلف در این اتومبیل مبتنی بر یک سیستم مرکزی موسوم به «انرژایزینگ» در اختیار راننده قرار می‌گیرند. این سیستم بسیار هوشمند ساخته شده است و بنا بر شرایط محیطی، شرایط آب و هوایی و زمان شبانه روز ماساژور صندلی‌‌ها، عطر داخل اتاق‌، نورپردازی با رنگ‌های مختلف‌، موسیقی متناسب و ... را تنظیم می‌کند.

نمایشگر مرکزی که روی کنسول جلو نصب شده است کنترل همه بخش‌ها را به صورت هوشمند در اختیار راننده قرار می‌دهد. راننده همچنین می‌تواند در صورت تمایل از سیستم کاملا خودران هم بهره ببرد تا بدون هرگونه مشکل به مقصد برسد.

موتور این اتومبیل توان 750 اسب بخاری دارد و البته باتری‌های لیتیوم-یونی که زیر بدنه جاسازی شده‌اند با توان 80 کیلو وات ساعت امکان رانندگی با انرژی الکتریسیته تا فاصله 500 کیلومتری را هم فراهم می‌کنند. این اتومبیل می‌تواند با حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت حرکت کند.


 
در اینجا تصویر ویدیویی نخستین شاسی بلند ساخته شده در برند مرسدس-میباخ را مشاهده می‌کنید.



   

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مرسدس بنز مرسدس میباخ شاسی بلند خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قشم صاحب نخستین آتشخوار تندرو کشور می‌شود‌

نخستین شناورتندرو آتش نشان (آتشخوار) مزین به نام شهید خلیل عجم به ناوگان ایمنی منطقه آزاد قشم الحاق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری تسنیم از قشم، ساخت این شناور آتشنشان (آتشخوار) با تکیه بر توانمندی مهندسان متخصص داخلی و با هدف افزایش ایمنی بنادر بازرگانی و تجاری جزیره قشم به سفارش سازمان منطقه آزاد و در یکی از کارخانه‌های این جزیره صورت گرفته است.

این شناور دارای 12.50 متر طول و 3.50 متر عرض با قابلیت دریانوردی در آب های کم عمق و ساحلی با ارتفاع موج پائین است که در روزهای آینده به ناوگان ایمنی این جزیره اضافه می‌شود.

شناور تندرو آتشنشان (آتشخوار) مزین به نام شهید خلیل عجم با توجه به اهمیت ایمنی و اطفای حریق در بنادر صیادی و ‌تجاری جزیره جهانی قشم به صورت 100 درصد داخلی طراحی و ساخته شده و پس از انجام آزمایش‌های مخلف عملی به ناوگان ایمنی این جزیره الحاق می‌شود تا در صورت‌ بروز حادثه و آتش سوزی، در کمترین زمان برای خاموش کردن آتش اقدامات لازم صورت گیرد.

در کوران تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی علیه اقتصاد و دانش بومی ایرانیان، تلاش‌های جمعی و شبانه روزی متخصصان جوان ایرانی بر پایه دانش بومی می‌تواند راه دستیابی به هدف مشترک جهت رونق و پویایی اقتصاد دریاپایه این منطقه را هموار سازد.

انتهای پیام/7558/.

دیگر خبرها

  • ایران به جمع ۵ کشور دارنده یک فناوری هایتک نفتی پیوست
  • قشم صاحب نخستین آتشخوار تندرو کشور می‌شود‌
  • رولز-رویس اسپکتر با امضای منصوری؛ تجربه ای بی نظیر از دنیای لوکس برقی (عکس)
  • رولز رویس لوکس‌ترین خودرو شاسی‌بلند دنیا را با الهام از آسمان‌خراش‌ها رونمایی کرد (+عکس)
  • «مهاجران» برنده اسکار انگلیس شد
  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • رونمایی از لوکس‌ترین خودرو شاسی‌بلند دنیا؛ رولز رویس کالینان (فیلم)
  • رانندگی با مرسدس میباخ S680 دوازده سیلندر، تجمل با چاشنی پویایی (+عکس)
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور ساخته شد
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)