Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@18:58:30 GMT

بابل میزبان کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۲۰۴۴۷

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،غلامرضا نوری‌زاده دبیر هیات کشتی استان صبح  امروز در گفت‌وگو با ایلنا در ارتباط با میزبانی مازندران در رقابت‌های کشتی آزاد لیگ جهانی ،اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آزاد لیگ جهانی در روزهای ٢٢ و ٢٣ آذر ماه در بابل و مسابقات کشتی فرنگی ٢٩ و ۳۰ آذر ماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

، بر همین اساس سعی داریم این رقابت ها را به بهترین شکل ممکن برگزار نماییم.

دبیر هیات کشتی مازندران در ارتباط با حضور تیم های شرکت کننده در این رقابت ها ،افزود:دو تیم برتر لیگ آزاد و دو تیم اول و دوم لیگ فرنگی از ایران در این مسابقات حضور  می‌یابند.

نوری‌زاده در پایان با بیان اینکه  میزبان شایسته ایی برای این رقابت ها باشیم ،گفت :تیم‌های بیمه رازی بابل و ستارگان ساری در لیگ جهانی آزاد و بیمه رازی اردبیل و سینا صنعت ایذه در لیگ فرنگی نمایندگان کشور مان  در این رقابت ها خواهند بود

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جهان رقابت کشتی کشتی آزاد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ساری اعلام کرد: بر اساس وظیفه ذاتی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی انجام یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی ۷ هزار متر مربع از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید.

این ماموریت با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل