Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز اقدام به برپایی مسابقه المان شهذی به مناسب نوروز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، جهانبخش میرزاوند امروز (7 آبان) با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و استقبال مسافران نوروزی از شهر شیراز و ورود هجم زیادی مسافران در ایام نوروز، اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز اقدام به برپایی مسابقه ای در خصوص طراحی، ساخت و نصب المان های شهری در خور شأن و نام شیراز پایتخت فرهنگی کشور و سومین حرم اهل بیت (ع) به منظور ارتقای کیفیت منظر شهری و هویت بخشی به فضای شهری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز افزود: هیئت داوران این مسابقه متشکل از تعدادی از اساتید حوزه ارتباط تصویری، هنرهای تجسمی و معماری و شهرسازی هستند که افرادی همچون استاد علی اصغر تجویدی، شهریار اسدی، حسین فهیمی، ساناز حائری، امین بلاغی و محمدامین حبیبی نماینده سازمان سیما و منظر هستند.

 

وی گفت: جوایز این مسابقه نیز علاوه بر لوح تقدیر و اهدای جوایز نقدی شامل انعقاد قرارداد با نفرات برگزیده جهت ساخت و نصب آثار خواهد بود، مهلت ارسال آثار تا ۲۹ آذرماه خواهد بود.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد زلزله کرمانشاه بسیج زلزله مقام معظم رهبری مجلس هفته بسیج دزفول شیراز بیرجند المان شهری المان های نوروزی شهرداری شیراز مسابقه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم

مسعود حبیبی گفت: برای افزایش تولیدات گلخانه‌ای و خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری دو گلخانه جدید به مساحت هزار و ۵۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نهالستان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد احداث شد.

وی با اشاره به تکمیل طرح احداث گلخانه گل‌های زینتی اظهار کرد: سالانه چندین هزار درختچه زینتی شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و نشاء گل فصلی شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و درختان و درختچه‌های زینتی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید

افتتاح گلخانه پرورش فلفل دلمه در اردل

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه هر ساله بیش از ۶۵ درصد گل‌های فصلی مورد نیاز در گلخانه‌های نهالستان تولید می‌گردد، گفت: گلخانه‌های تازه احداث شده تمامی تجهیزات لازم از جمله سیستم فن و پد، سیستم روشنایی، سیستم آبیاری، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه، شاسی‌های رو باز گل‌های فصلی و. را نیز دارا می‌باشند.

وی ادامه داد: احداث دو گلخانه دیگر در نهالستان با هدف افزایش تولیدات گلخانه‌ای و ارتقاء فضای سبز در سال آتی در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفته است.

خبرنگار: نگار شیخ پور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران