Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:43:15 GMT

همدان به قطب درمانی غرب کشور تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۲۱۳۸۱

همدان به قطب درمانی غرب کشور تبدیل شده است

استاندار همدان گفت: به سبب وجود مراکز درمانی و کادر مجرب پزشکی، همدان امروز قطب درمانی در غرب کشور است. ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز  در دیدار با رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت اقدام ارزشمند و ماندگار دولت تدبیر و امید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علارغم تحریم‌ها عزم جدی وجود دارد تا با کنترل منابع و مصارف و مدیریت جهادی،کار با قوت ادامه یافته و نیازهای مردم مرتفع گردد، گفت: نقش جامعه پزشکی در سلامت مردم بی‌بدیل است.

کار ما اداره "بیمارستان" نیست/ باید شرکت‌های اقتصادی خدمت ارائه دهند

استاندار همدان گفت:  به سبب  وجود مراکز درمانی  و کادر مجرب پزشکی، همدان امروز قطب درمانی در غرب کشور است لذا باید از خیرین حوزه سلامت تشکر کرد و دانشگاه علوم پزشکی باید از ظرفیت خیرین حوزه سلامت نهایت بهره گیری را نماید و همواره قدردان این حضور ارزشمندباشد.

شاهرخی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های  بی‌وقفه جامعه پزشکی و پرستاری و متولیان امر سلامت در استان گفت: نگاه به توسعه استان باید همه جانبه و عدالت محور باشد.

وی افزود: همه برنامه‌ها باید براساس اسناد بالادستی و سند چشم انداز توسعه و کار کارشناسی و علمی باشند لذا همه مدیران دستگاه‌ها موظف به پیگیری جذب اعتبارات از ردیف‌های ملی برای توسعه استان باشند .

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند