Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: سوء گیری بر له یا علیه کسی در امداد پذیرفتنی نیست. آفتاب‌‌نیوز : سید منصور برقعی چهارشنبه، هفتم آبان در آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، افزود: امداد ثابت کرد که یک دغدغه اصلی دارد و بر اساس وظیفه اصلی در اساس نامه امداد و در وفاداری به آن یک مشی روشن داشته که در مسائل سیاسی استان ها ورود و مداخله نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نزدیکی به انتخابات و اینکه همکاران ما می توانند عقیده و نظر شخصی داشته باشند و آزادی فردی کسی را نمی توان مانع شد، اظهارکرد: اما اینکه امداد و رفتار امدادی بخواهد سمت و سو گیری بر له یا علیه کسی داشته باشد، به هیچ وجه در امداد پذیرفتنی نیست.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: امداد در عمل به اساس نامه و به وظیفه‌ای که ترسیم شده را بدون هیچ ملاحضه انجام می دهد و آن وظیفه توجه عمیق و دقیق و رسیدگی به نیازمندان است.
برقعی با اشاره به بخشی از سخنان امام علی (ع)، تصریح کرد: در کنار قله‌های ثروت است که دره‌های فقر ایجاد می شود و اصل شکل گرفتن ثروت از منابعی است که خداوند خلق کرده است.
وی با اشاره به ضرورت اصلاح ریشه‌ای قوانین، ادامه داد: ما اساسا مبتلای به آفتی هستیم که آثار آن را مشاهده می کنیم و آن آفت، آفت ریشه‌های پنهان اقتصاد نظام طاغوت و اندیشه سرمایه داری طاغوت است.
برقعی با اشاره به قدیمی بودن قوانین کشور، عنوان کرد: بخشی از قوانین ما در عرصه اقتصادی متعلق به زمان رضاه شاه بوده و تنظیم عرصه تجارت در کشور ما را قانون تجارتی انجام می دهد که متعلق به سال ۱۳۱۱ است . از روی قانون فرانسه و بلژیک مجموعا ۶۰۰ ماده تدوین شده و از آن زمان روی آن ریل حرکت می کنیم.
وی با اشاره به صدمات ضعف قوانین بیان کرد: اگر طی دوماه وضعیتی پیش می آید و قیمت ها آثاری را به بار می آورد و به بخش های مختلف جامعه و حتی قشر متوسط فشار وارد می کند، این اجزایی که از هزینه ها گمشده، همان چاله هایی است که درست شده و روی قله ثروتی اضافه شده است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور تاکید کرد: ما نتوانستیم نظام اقتصادی سرمایه داری که در رگ و پی ما پنهان است و آثارش را می بینیم از رگ و ریشه دربیاوریم و تحقق این موضوع  همت بلند می خواهد.
برقعی گفت: قانون پولی بانکی ما متعلق به سال ۱۳۴۹ و قانون برنامه بودجه متعلق به سال ۱۳۵۱ ‌است و شاید چند ماده آن اصلاح شده، اما باید دید آیا چند شاخه کوچک آن اصلاح شده یا این قوانین از رگ و ریشه اصلاح شده است.
وی افزود: به تبع این موارد اتفاقاتی می افتد که همه ملت از آن رنج می برند و مدیران ما نیز باید همه وقت و انرژی را بگذارند که ذره‌ای آثار آن را کاهش دهند .
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: در کمیته امداد اگر خود را نهاد انقلابی می بینیم،  وظیفه داریم که به این موضوعات به شکل عمیق فکر کنیم .
برقعی بیان کرد: امداد ویژگی بسیار خوبی دارد و اراده سختکوشی که در همکاران امداد است، مثال زدنی است، اما در مدیرکل امداد باید این مهم مضاعف بر این باشد .
وی تصریح کرد: انتظارات ما در سطح امداد این است که مدیرکل و نیروهای امداد در وهله اول منشاء ایجاد اعتماد به نفس و بروز و ظهور قدرت درونی خود و جامعه هدف باشند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه پدیده فقر ابتدا روحیه ها را می شکند، اضافه کرد: مهمترین نکته برای همکاران، توجه به این حوزه است که این توان، قدرت درونی و رزمنده بودن در برابر هر مشکل باید در وجود ما ایجاد شود . همچنین جز برخورد احترام آمیز در کمیته امداد چیزی پذیرفتنی نیست.
در پایان این مراسم قباد مبشری به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات فرید محبی مدیرکل سابق تقدیر شد.ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کمیته امداد جهت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش