Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستمین مانور زلزله همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور بیستمین مانور زلزله در مدارس شهرستان خلیل آباد برگزار شد و طی آن دانش آموزان مدارس با تمرین این مانور مهارت هایی را جهت مواجه با زلزله آموختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایی مانور زلزله در مدرسه شهید اکبرنژاد با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و با همکاری آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه های این شهرستان برگزار شد و دانش آموزان با کمک های اولیه امداد رسانی در زلزله آشنا شدند.

ایمن سازی مدرسه، اجرای مانور، انتقال مجروحان، مداوای مصدومان، اعزام به بیمارستان از مراحل مانور در این شهرستان به شمار رفت.

مجتبی شاکری فرماندار خلیل آباد در این مراسم با بیان اینکه حادثه هیچ گاه خبر نمی کند، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان خلیل آباد بر روی گسل درونه قرار دارد باید همواره آمادگی خود را حفظ کند و دانش آموزان و مردم با آموزش های لازم در مواقع وقوع زلزله آشنا باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد