Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@14:57:28 GMT

حسین یاری به «خداحافظ دخترشیرازی» پیوست

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۲۲۱۲۰

حسین یاری به «خداحافظ دخترشیرازی» پیوست

رکنا: حسین یاری اولین تازه ترین بازیگری است که به فیلم سینمایی «خداحافظ دخترشیرازی» افشین هاشمی پیوسته است.

به گزارش رکنا، فیلمبرداری فیلم سینمایی Movie «خداحافظ دختر شیرازی» آخرین ساخته‌ی افشین هاشمی بعد از فیلم‌های «خسته نباشید!»، «گذر موقت» و «خاله قورباغه» این روزها در تهران ادامه دارد و به تازگی حسین یاری مقابل دوربینِ این کارگردان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این شبنم مقدمی و افشین هاشمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. طرّاح صحنه و لباس «خداحافظ دختر شیرازی» نازنین توسلی است.

این فیلم به تهیه‌کنندگیِ فرشته طائرپور و سرمایه‌گذاری علی طلوعی، یک عاشقانه‌ی مفرّح است که بر اساس یکی از برجسته‌ترین آثارِ کمدی‌نویسِ مشهورِ آمریکایی - نیل سایمون - توسط افشین هاشمی با فرهنگِ شوخِ ایرانی بازنویسی شده است.

در خلاصه داستان «خداحافظ دختر شیرازی» آمده: یکی از شیراز، یکی از آبادان، هردو در تهران! مجبورند فعلن باهم سر کنند تا محمودِ نارفیق را پیدا کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پدری هنگام تعویض پوشک دختر 2 ماهه اش را کشت+عکس پشت پرده مرگ زهرا کاظمی عکاس ایرانی - کانادایی در اوین/ او جاسوس نبود ! تجاوز به یک زن با مار در هتل! / مرد منحرف مجازات شد+ فیلم برداشتن روسری در خیابان های ایران چه معنایی دارد؟! + جزییات دختر 15 ساله در اتاق پشتی گیم نت مورد تجاوز پسری جوان قرار گرفت !+عکس تجاوز 2 بچه فقیر تهرانی به دختر پولدار در ویلای فشم + جزییات لعیا در موبایل شوهرش راز خیانت دختر دایی بیوه اش را دید! تجاوز آقای خلبان به زنان! / او لباس زنانه می پوشید + عکس جزییات تجاوز به دخترها و شکستن پاهایشان! / دستگیری مرد متجاوز + عکس تجاوز به زنان و خوراندن نوشابه به آنان! / علت چه بود؟! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین اخبار پرونده واردات خودرو/ میثم رضایی آزاد شد !؟ جزئیات دستگیری میثم رضایی وارد کننده خودروهای لوکس / او دست راست وزیر بود ! سرباز مهدی هودیانی در میرجاوه به شهادت رسید+عکس عکس های تصادف خودوری فوق لاکچری در بزرگراه شهید فهمیده

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی Movie فیلم فیلم سینمایی تهران افشین هاشمی حسین یاری صحنه عکس ایران مرد قتل فیلم تجاوز زن ساعت تصاویر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!

به گزارش همشهری آنلاین علی پروین در جمع خبرنگاران درمورد بازیکنانی که دنبال پول هستند، اظهار داشت: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ. بازیکنانی که پیراهن این تیم را می پوشند باید ارزش آن را بدانند.

روز اول به درویش گفتم که وقتی بچه‌ها می‌گویند اوسمار خوب است همین را نگه دارد و سرمربی کن.

وی ادامه داد: خدا را شکر خوب بازی می‌کنند و نتیجه هم می‌گیرند. پرسپولیس با این بازی هایی که انجام می دهد قهرمان می شود.

کد خبر 845075 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی‌ پروین باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • پادشاه خیانتکار اردن کیست؟ | با همسر و فرزندان این عرب اسرائیل‌دوست آشنا شوید ؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان | تصاویر
  • با پادشاه اردن و همسر و فرزندانش آشنا شوید؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان (+عکس)
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • شاهزاده سلما دختر خلبان پادشاه اردن کیست؟
  • شاهزاده سلما دختر خلبان پادشاهن کیست؟
  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!