Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@09:24:54 GMT

لاريجاني به ترکيه سفر مي کند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۲۲۲۶۲

لاريجاني به ترکيه سفر مي کند

خبرگزاري آريا - آنکارا- ايرنا- علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي به منظور شرکت در يازدهمين نشست مجمع عمومي مجالس آسيايي(APA) فردا -پنجشنبه- در رأس هياتي پارلماني به شهر استانبول ترکيه سفر مي کند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، لاريجاني به دعوت رسمي بينالي يلدريم رئيس مجلس ترکيه در يازدهمين نشست مجمع مجالس آسيايي(APA) که با شعار `افزايش رونق اقتصادي آسيا` در استانبول برگزار مي شود، حضور مي يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جليل رحيمي جهان آبادي، علي کاظمي باباحيدري، محسن کوهکن و هاجر چناراني، لاريجاني را در اين سفر همراهي خواهند کرد.
يازدهمين مجمع عمومي مجالس آسيايي از فردا -پنج شنبه - به مدت سه روز با مشارکت 23 کشور آسيايي در شهر استانبول برگزار مي شود.
مهمترين هدف مجمع مجالس آسيايي، تشکيل پارلمان آسيايي است که تاکنون 10 نشست مجمع عمومي آن به منظور ايجاد زمينه همکاري و هم افزايي در بين کشورهاي آسيايي برگزار شده است.
خاورم/1905**1586
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در نشست تعاملی با مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طی یک سال سخن گفت.

به گزارش ایسنا، در راستای تکالیف قانون حدنگار در خصوص تبدیل اسناد دفترچه ای به کاداستری و سند دارکردن املاک و اراضی فاقد سند مالکیت برای جلوگیری از دست اندازی افراد غیر به املاک و اراضی شهرداری تهران، نشست تعاملی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با اداره ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه و هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، تصریح کرد: نتیجه این تعاملات سازنده، صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طول یک سال شد که در امری بی سابقه بوده است.

وی افزود: در این نشست تعاملی، موضوع مکاتبه مستقیم شهرداری با ادارات ثبت استان تهران جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری و حذف مراجعه به دفترخانه، مورد رسیدگی قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، موضوع سامانه شمیم و تهیه مختصات UTM از طریق مکاتبه با اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال