Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم توریع و معارفه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ قدرت دایمی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،ضمن قدردانی از برپایی این مراسم و تشکر از همکارانش در واحد فرهنگی در دوران خدمتش در این معاونت، گفت: خدمت در عرصه فرهنگ یک فرصت است و بنده سعی کردم ذهن و روحم را با آن در آمیزم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به بخشی از دغدغه هایش در حوزه فرهنگی که در دوره مسئولیتش بدان می اندیشه است، اشاره کرد و گفت: امیدوارم در فصل جدید معاونت فرهنگی برخی چالش ها ، کمبود ها و دغدغه ها در حوزه مطبوعات، نشر و طرح های کتاب خوانی، دوره های آموزشی و دیگر مسائل در این حوزه شرایط بهتری در آینده پیدا کنند.

در ادامه مراسم مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان که از جمله مهمانان مدعو در این آیین بود در دقایقی کوتاه، ابراز کرد: در دوره ای که آقای گلچین در روابط عمومی میراث فرهنگی فعالیت داشتند بنده از همکاری با وی لذت می بردم و همواره به عنوان نیرویی وقت گذار،تسهیل کننده امور و با برنامه مشغول به انجام وظیفه بودندو اگر حجت الاسلام فضیلت موافقت می کردند ، دوست داشتم گلچین در میراث فرهنگی بماند .

سپس احمد گلچین معاون جدید فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن قدردانی از حسن توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و قدردانی از شرکت کنندگان در آیین تکریم و معارفه، اظهار کرد: به دلیل حساسیت و متفاوت بودن حوزه فرهنگ و با عزمی جدی برای کاهش دغدغه اصحاب این حوزه تلاش خواهم کرد.

وی با تاکید بر توجه به خردجمعی  و همگرایی، گفت: امید است در کنار یکدیگر بتوانیم به تعالی بیشتر فرهنگ در جامعه و استان گلستان کمک کنیم.

در بخش پایانی این آیین، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با قدردانی از تلاش و انگیزه و زحمات صادقانه و بی ریای  قدرت دایمی و اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص)، اظهار کرد: خلوص در عمل در خدمات آقای دایمی مشاهده شد و امیدوارم در سمت مدیریت مجتمع فرهنگی هنری بهارستان نیز ساعی و موفق باشند.

این مدیر استانی با تاکید بر نگاه توسعه و تحول محور، ابراز کرد: امید است با دغدغه و تلاش مضاعف بتوانیم شاهد تحولی در حوزه فرهنگی استان شویم.

انتهای پیام /

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد تهران شد

آیت‌الله رئیسی پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعا ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان ایران و پاکستان بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

همچنین مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد