Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره میزان پرداختی‌های این باشگاه اظهار کرد: پرداختی‌های ما به اعضای تیم به روز صورت می‌گیرد و تاکنون ۴۳ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را به حسابشان واریز کردیم. همچنین مبلغ قرارداد بازیکنان در فصل گذشته را تسویه حساب کردیم و در این باره مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق حساب و کتاب با بازیکنان قرارداد می‌بندیم

او درباره اینکه برخی از تیم‌ها قرارداد‌های میلیاردی با بازیکنان بستند و از عهده پرداخت این قرارداد‌ها بر نمی‌آیند، گفت: طبق توان خود متعهد به پرداخت مبالغ قرارداد می‌شویم و این طور نیست که قول بدهیم و در نهایت نتوانیم به آن عمل کنیم. امسال مبلغ قرارداد‌های ما معقول است و با حساب و کتاب قرارداد‌های بازیکنان را می‌بندیم.

مبلغ قرارداد برخی از بازیکنان کمتر از سال گذشته است

تابش درباره اینکه گفته می‌شود تیم سپاهان قرارداد‌های نجومی با بازیکنان بسته است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و برخی از بازیکنان ما مبلغ قراردادشان نسبت به فصل گذشته کمتر است. رقم قرارداد‌های تیم ما نسبت به برخی از تیم‌ها پایین‌تر است و از این لحاظ ما پنجمین تیم لیگ برتر هستیم. بودجه باشگاه سپاهان تعریف شده است و بیش از بودجه مان نمی‌توانیم هزینه کنیم. قرارداد‌های بازیکنان ما منطقی و متعارف است.

برای پرداخت حقوق خارجی‌ها با مشکل مواجه هستیم

مدیرعامل سپاهان درباره رقم قرارداد بازیکنان خارجی این تیم تصریح کرد: زمانی که با بازیکنان خارجی قرارداد بستیم ارز دولتی ۴ هزار و ۲۰۰ تومان بود، اما اکنون ارز گران شده است و ما برای پرداخت حقوق خارجی‌های خود با مشکل مواجه هستیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: برخی از باشگاه‌ها فقط یک تیم فوتبال دارند، اما ما چندین رشته ورزشی از رده پایه تا بزرگسال داریم و همین موضوع باعث شده است که ما در نحوه اداره باشگاه با مشکلاتی مواجه شویم. در حال حاضر ما ۱۷ - ۱۸ تیم فوتبال در رده‌های مختلف داریم که تامین هزینه‌های این تعداد تیم سخت است.

 

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها