Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم رونمایی از انجمن سازندگان قطعات صنعت هوایی ایران، گفت: این انجمن با حمایت ستاد و با هدف برنامه ریزی برای تامین نیازها، توسعه و گسترش فعالیت ها و کوشش برای استیفای حقوق قطعه سازان و ارائه دهندگان خدمات تخصصی صنعت هوایی کشور از ابتدای سال ۱۳۹۷ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و می تواند گام موثری در راستای هم افزایی شرکت های فعال در این حوزه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هدف از تشکیل این انجمن، ایجاد فضای تخصصی برای ساخت، تعمیر قطعات و سامانه های صنعت هوایی است، تا بهره برداران این صنعت بتوانند در بستری مطمئن و توانا و دارای استانداردهای معتبر، نیازمندی های خود را ارائه و مرتفع کنند.


دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی پس از رونمایی از این انجمن، در پاویون هوایی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته ، طی نشستی پذیرای اعضای انجمن بود و این اعضا به بیان مشکلات و چالش های موجود در مسیر خود پرداختند.
پاویون هوایی ستاد در نمایشگاه بین المللی هوایی کیش، میزبان انجمن سازندگان قطعات صنعت هوایی ایران IFAM با مشارکت بیش از ۱۰ شرکت قطعه ساز است.
نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش از ۵ الی ۸ آذر در منطقه آزاد کیش در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

169 / 279 صنعت هوایی حمل و نقل سازندگان توسعه فناوری قطعات هواپیما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: صنعت هوایی حمل و نقل سازندگان توسعه فناوری قطعات هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن پدافندی هوایی ایران در آسمان اصفهان | ببینید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین ویدئوی مربوط به این ماجرا را ببینید.

کد خبر 845443 برچسب‌ها خبر ویژه استان اصفهان

دیگر خبرها

  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • فعال شدن پدافندی هوایی ایران در آسمان اصفهان | ببینید
  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال