Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اخذ مجور‌های خاص و با حکم وزیر راه و شهرسازی احمد اصغری مهرآبادی پس از بازنشستگی یکبار دیگر به عنوان قائم مقام وزیر در مسکن مهر ابقا شد. در حکم جدید همچنین تصمیمات مهرآبادی نماینده به عنوان تام الاختیار محمد اسلامی لازم الاجراست.


به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به فاصله چند روز پس از بازنشسته شدن احمد اصغری مهرابادی، با اخذ مجوز‌های خاص وی با حکم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سمت قائم مقامی ابقا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در حکم محمد اسلامی خطاب به مهرآبادی آمده است؛

«با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سابقه طولانی جنابعالی در امر زمین و مسکن و با توجه به ضرورت اتمام و تحویل پروژه‌های مسکن مهر، همچنان به عنوان قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر منصوب و ابقاء می‌گردید. جهت نیل به هدف مذکور موارد زیر را مدنظر قرار دهید.

۱- به منظور انجام هماهنگی‌های لازم در امور مسکن مهر در وزارتخانه، شورایی تحت عنوان شورای مسکن مهر با مسئولیت اینجانب و نایب‌رئیسی جنابعالی تشکیل می‌شود. اعضای این شورا عبارتند از: وزیر راه و شهرسازی، قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر، معاون امور مسکن و ساختمان، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید، مدیرعامل بانک مسکن و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جلسات شورا همه هفته روز‌های شنبه در دفتر اینجانب برگزار خواهد شد.

۲-پیگیری و انجام هماهنگی لازم بین دستگاه‌های عضو شورا و همچنین با دستگاه‌های کشوری و لشکری از طریق جنابعالی صورت خواهد گرفت.

در انجا این مأموریت مهم، کلیه معاونین محترم، مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و مدیران کل راه و شهرسازی کمال همکاری را با جنابعالی خواهند داشت.

تصمیمات جنابعالی به عنوان نماینده تام‌الاختیار اینجانب لازم‌الاجراست.

امید است با توکل به خداوند متعال و رهنمود‌های مقام معظم رهبری، سیاست‌ها و تأکیدات رئیس‌جمهور محترم درخصوص تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر به متقاضیان عزیز موفق و مؤید باشید. گزارش عملکرد جنابعالی هر دو هفته یکبار تهیه و ارائه گردد.

برای ابقای مهرآبادی مجوز‌های خاص اخذ شده است. وی اولویت اول کاری خود را مسکن مهر پردیس عنوان کرد.

پیش بینی می‌شود با توجه به توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی به طرح مسکن مهر، پروژه‌های این طرح با همکاری سایر وزارتخانه ذی ربط با سرعت بسیار بیشتری به اتمام برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر شهرسازی حکم خاص بازنشستگی وزیر مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد

روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه  برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حدود ۴ هزار همت نیاز داریم که تا به امروز تنها دو سوم از متقاضیان آورده خود را پرداخت کرده اند گفت: از این ۴ هزار همت یک سوم بانک‌ها پرداخت کرده اند.

وی افزود: کاهش نرخ بیکاری با اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن  بسیار نمود پیدا کرده  است.

اکبری اظهار کرد: در بازه ۱۰ساله  رشد بخش مسکن منفی بود اما  امروزه  که با رشد حدود ۳درصدی مواجه هستیم  این رشد  تورمی نبوده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی  تاکید کرد: از ظرفیت‌ مردمی‌سازی ساخت مسکن غافل نشویم چرا که به کارگیری این ظرفیت ها نقش موثری  در تکمیل و تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن  دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد