Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:28:50 GMT

تهران| بسیج محور وحدت و انسجام ملی است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۲۳۴۶۸

تهران| بسیج محور وحدت و انسجام ملی است

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه اختلاف زمینه نفوذ دشمن است گفت: بسیج و بسیجی باید محور وحدت و انسجام ملی قرار گیرند تا دشمن نتواند از این شرایط بهره بگیرد. ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرری، هدایت‌الله جمالی‌پور عصر امروز در تجلیل از بسیجیان و فرماندهان نمونه ادارات شهرستان ری اظهار داشت: عزّت و اقتدار این مملکت مدیون خون هزاران جوان پاکی است که برای حفظ ایران و عزّت مرزها تقدیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بسیج تنها یک عبارت نیست بلکه مفهوم بزرگی است که در آن راز و رمزهای بزرگی نهفته است همچنان که امام خمینی (ره) نیز در آغاز این راه آرزو داشتند که ملت بزرگ ایران همه بسیجی باشند و این عنوان تنها برای یک قشر و گروه خاصی نباشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه بسیج عنوانی فرهنگی است که بر تارک ملت ایران می‌درخشد افزود: امروز کشور ما 25 میلیون نفر بسیجی دارد که در واقع بسیج یک کلمه فرهنگی است که می‌تواند ایرانی آباد، آزاد، توسعه‌یافته و پیشرفته را برای این ملت رقم بزند.

سردار فضلی: همه قوا از بسیج استفاده کنندقم| برنامه‌های اصلی بسیج بر خدمت‌رسانی به مردم متمرکز استآیت الله مکارم شیرازی: بسیجیان در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی اهتمام داشته باشند

جمالی‌پور با اشاره به شاخص قانون‌مداری بسیجیان تصریح کرد: دغدغه امام راحل همواره بر قانون و قانون‌مداری بود و در طول عمر پربرکت‌شان هیچ‌گاه دیده نشده که از قانون فراتر رفته باشد و این مفهوم بدین معناست که ملتی که قانون سرلوحه کارش باشد ملتی محکم، قوی و توسعه‌یافته است.

وی ادامه داد: آنچه امروز سبب ایجاد خطر در جامعه می‌شود بروز اختلاف است، اختلاف زمینه نفوذ دشمن است و بسیج و بسیجی باید محور وحدت و انسجام ملی باشند تا دشمن نتواند از شرایط بهره ببرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری تأکید کرد: در حال حاضر انقلاب اسلامی در شرایط حساسی قرار دارد و هنر مسئولان و مردم در این است که به خود بیاییم و صلاح کشور و مردم را بسنجیم که هرگاه ملت، دولت و حکومت در کنار هم و هم‌صدا با یکدیگر قرار گیرند هیچ دشمنی نمی‌تواند به آن آسیب وارد کند.

جمالی‌پور گفت: بسیج این شجره طیبه‌ای است که امروز در اختیار ما قرار دارد و دارای راه و روشی است که می‌تواند جامعه ایران را به سعادت برساند که اگر می‌خواهیم دین را حفظ کنیم باید اخلاق را نهادینه‌سازیم.

وی سپس بیان کرد: امروز دشمنان به دنبال چندپاره کردن این مملکت هستند بنابراین ما باید میثاق ببندیم که در این راستا با حفظ وحدت از مداخله در دعواهای حزبی و مذهبی جلوگیری کنیم.

در ادامه این جلسه نیز سرهنگ ابراهیم رفیعی با بیان اینکه بسیجیان همگام با مسئولان در روستاها و بخش‌های محروم ری به یاری مردم می‌روند گفت: مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند و مردم نیز در کنار مسئولان تلاش کنند و تنها جهت گلایه به مدیران مراجعه نداشته باشند.

وی افزود: بسیجیان باید همگام با مسئولان حرکت کنند زیرا که عمده مسائل و کارهای سخت به عهده مسئولان است و اگر در این سختی‌ها به میدان بیایید همگان در سطح اجتماع نیز بهره می‌برند.

مسئول بسیج ادارات فرمانداری ویژه ری بیان کرد: در بسیج امکان ادغام ادارات دیگر نیز وجود دارد اما در حال حاضر شهرستان ری با 25 پایگاه مجزا همچنان در حال فعالیت است.

رفیعی ادامه داد: امسال حرکت‌های بسیار خوب و ارزنده‌ای توسط بسیج انجام‌گرفته است که محور اصلی آن بحث محرومیت‌زدایی بود و همان‌طور که شاهد آن هستیم اقدامات مؤثری در زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب توسط همین بسیجیان صورت گرفت.

وی در پایان با اشاره بر اینکه تمامی حرکت‌ها باید بر قانون‌مداری تأکید داشته باشند خاطرنشان کرد: انتظار از مسئولان این است که همچون گذشته براساس تخصص افراد را مشخص و در تعیین انتصابات دقت لازم را داشته باشند تا افراد کارآمد بیشتری به مجموعه شهرستان جهت اعتلای آن افزوده شود.

انتهای پیام/ ت

R7840/P1336/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است