Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کامران رضایی رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از راهیابی اثر هنرمند کرمانشاهی به بخش مسابقه پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت خبر داد.

وی گفت : فیلم کوتاه «مدافع بی‌نام» اثر روح‌الله کردمیر، هنرمند کرمانشاهی است که توانست در بین آثار ارسالی که ۹۰۶ فیلم از ۹۴ کشور متقاضی شرکت در جشنواره بود، در بین ۲۴ فیلم انتخابی از ۲۳ کشور برای بخش مسابقه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی در خصوص داستان این فیلم نیز گفت: «مدافع بی‌نام» روایتی از نجات یک خانواده از دست تروریست‌های تکفیری با یک عملیات پیچیده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه در خصوص عوامل این فیلم نیز گفت: کارگردانی و فیلم نامه نویسی این اثر هنری را روح الله کردمیر از اعضای انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه بر عهده داشت و اصغر لایی دیگر عضو انجمن سینمای جوان استان کار تصویربرداری آن را انجام داده است.

وی افزود: تدوین این اثر نیز توسط اصغر لایی و روح الله کردمیر صورت گرفته و انجمن سینمای جوان استان و روح الله کردمیر به صورت مشترک کار تهیه‌کنندگی این اثر هنری را عهده‌دار بودند.

رضایی در خصوص دیگر عوامل این فیلم گفت: کورش شیرمحمدی، سروه منوچهری، نازنین حسینی و بهزاد وثوقی نیز بازیگران این فیلم کوتاه ۱۳ دقیقه‌ای هستند .

 

 

انتهای پیام/د

راهیابی اثر هنرمند کرمانشاهی به جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند

.بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود

:این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس