Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این مراسم با حضور دانشجویان، استادان دانشگاه، دوستداران فرهنگ و هنر و اقشار مردم در سالن استاد محمد تقی شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری در این مراسم با اشاره به سابقه مبارزات انقلابی دکتر شریعتی بر ضد طاغوت گفت: وی برای رهایی دیگر ملت های مظلوم منطقه نیز تلاش های موثری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حسین  صیانتی افزود: او در سال ۱۳۳۷ به سازمان آزادی بخش الجزایر می‌پیوندد و در سال ۱۳۳۹ خورشیدی مقاله "شعر چیست؟" ساتر را ترجمه و در پاریس منتشر می‌ کند.

وی گفت: دکتر شریعتی یکی از متفکران مسلمان بود و در عین حال، رویکردی نقادانه نسبت به برخی از باورهای مذهبی داشت.

معاون دانشگاه حکیم سبزواری افزود: در عین حال این اندیشمند و روشنفکر جهان اسلام  از نگاه سطحی به مدرنیته نیز انتقاد می‌کرد.

دکتر صیانتی گفت: دکتر علی شریعتی معتقد بود که راه پیشرفت و ترقی ملت‌های شرقی، متفاوت از راهی است که غرب پیموده‌ است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رونمایی از تمبر سبزوار خبرگزاری صدا و سیما دکتر علی شریعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، شرکت کنندگان با شعار‌های مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل انزجار خود را از اقدام دولت امریکا در سرکوب جنبش دانشجویی و حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های این کشور اعلام کردند.
ملکوتی از مدرسین دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در این تجمع با اشاره به بیداری جوامع و مردم جهان و حمایت اکثر ملت‌ها از مظلومیت مردم غزه گفت: امریکا به عنوان شریک جرم رژیم اشغالگر قدس باید محاکمه شود و ملت‌های ازاده جهان اجازه فروش سلاح به این رژیم کودک کش را به قدرت‌های استکباری ندهند.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم