Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با وزیر خارجه ایران در حاشیه نشست ژنو بر عزم این اتحادیه برای حفظ برجام تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه و در حاشیه نشست ژنو با موضوع افغانستان با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه صادره از سوی اتحادیه اروپا، موگرینی در این دیدار بار دیگر بر عزم اتحادیه اروپا برای حفظ برجام تأکید کرد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این دیدار بر اجرای کامل و مؤثر توافق هسته ای از سوی همه طرف ها و استفاده از منافع اقتصادی مرتبط با آن تأکید کرد.

گفتنی است، در حالی آمریکا به صورت یکجانبه از توافق هسته ای موسوم به برجام خارج شده است که آژانس بین المللی انرژی اتمی تا کنون ۱۳ بار اجرای تعهدات ایران در چارچوب این توافق را مورد تایید قرار داده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا

رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، رهبران اروپایی در بیانیه‌ای که پس از اولین روز اجلاس خود منتشر کردند، هشدار دادند که اتحادیه اروپا «تدابیر محدودکننده بیشتری را علیه ایران، به ویژه در رابطه با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌ها، اتخاذ خواهد کرد».

در این بیانیه همچنین از ایران و گروه‌های نزدیک به تهران خواسته شده تا همه حملات خود را متوقف کنند و همچنین از همه طرف‌ها خواسته شده تا «حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و از هرگونه اقدامی که ممکن است باعث افزایش تنش در منطقه شود، خودداری کنند».

دیگر خبرها

  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • حمایت بورل از رژیم صهیونیستی