Web Analytics Made Easy - Statcounter

نساجی فردا در قائمشهر میزبان سپیدرود خواهد بود.

طرفداری- درچارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های نساجی مازندران و سپیدرود رشت به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات بازی

هفته چهاردهم لیگ خلیج فارس

نساجی مازندران-سپیدرود رشت

پنجشنبه 8 آذر 1397

ساعت 15:00

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

تیم داوری: علیرضا فغانی، بابک داوری، امیر مبشر، سیدمهدی سیدعلی

ناظر: حسین نجاتی

وضعیت دو تیم

دربی دو تیم شمال کشور چیزی است که سال هاست در فوتبال ایران کم بوده و فردا دو تیم استان مازندران و گیلان به رقابت با هم می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال نساجی مازندران که در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار است، با 12 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار گرفته و به دنبال آن است تا با یک پیروزی بزرگ در یک بازی بزرگ، خود را از نقطه کنونی اش در جدول جدا کرده و به رتبه های میانی جدول برساند. مازندرانی ها در 13 بازی این فصل شان در 2 بازی فقط طعم برد را چشیده اند و با 6 تساوی و 5 باخت، نتایج خیلی بدی در اولین حضورشان در لیگ خلیج فارس نگرفته اند. شاگردان جواد نکونام در بازی گذشته شان برابر صنعت نفت آبادان 1 امتیاز کسب کردند و پیش از آن با 2 گل، استقلال خوزستان را از پیش برداشته اند. قطعا نکونام در این بازی به دنبال بردن و البته، شکست ناپذیر بودن برای سومین هفته پیاپی است.

در مقابل تیم سپیدرود قرار دارد. تیم علی کریمی که در اوایل این فصل به شدت دچار حواشی شده بود، این روزها تقریبا بی سر و صدا اداره می شود و جادوگر و شاگردانش به دنبال احیای این تیم هستند. سپیدرود با 9 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار داشته و کم بودن اختلاف امتیاز میان سپیدرود با تیم های بالاتر این تیم در جدول، قطعا انگیزه رشتی ها برای رسیدن به رتبه های بهتر را افزایش می دهد. سپیدرود هم به مانند نساجی در این فصل فقط 2 برد داشته، اما 3 تساوی و 8 باخت، باعث قرارگیری این تیم در رتبه ای پایین تر از نساجی در جدول شده است. سپیدرود هفته گذشته با 1 گل از نفت مسجد سلیمان شکست خورد و اکنون فقط و فقط برای برد راهی مازندران می شود.

نکته جذاب این بازی، رویارویی علی کریمی و جواد نکونام، دو سرمربی جوان طرفین است.

تقابل های اخیر دو تیم

نشست خبری مربیان

جواد نکونام: نساجی احتیاج به ژنرال ندارد؛ ما 11 سرباز داریم که برای موفقیت تیم می جنگند

کریمی و دستیارانش به نشست خبری نرسیدند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که شرایط متفاوتی را در جدول لیگ بیست و سوم تجربه می کنند. پرسپولیس در رده دوم برای سبقت از استقلال تلاش می‌کند تا بار دیگر به صدر جدول برسد.

در سوی دیگر میدان، نساجی مازندران با کسب ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول است تا سایه سقوط به لیگ دسته اول را احساس کنند. از این رو مالک باشگاه نساجی برای ارتقای روحیه شاگردان ساکت الهامی پاداش ویژه ای را در نظر گرفت تا در صورت کسب پیروزی و خروج از منطقه سقوط مبلغ قابل توجهی را به صورت نقد پس از پایان سوت مسابقه دریافت کنند.

پاداشی که حدودا سه برابر بردهای این تیم در فصل جاری خواهد بود تا نساجی با روحیه ای مضاعف برای دیدار با سرخپوشان آماده شوند. این در حالی است که پرسپولیس هنوز موفق به تسویه کامل با بازیکنان خود بابت پاداش بردهای نیم فصل دوم نشده است.

کد خبر 6097675

دیگر خبرها

  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • اوسمار در پیچ خطرناک جاده شمال
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد