Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ رحیم سلیمانی راد، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با اشاره به برگزاری سفر آموزشی شهرداران شهرهای تابعه استان تهران به شهر یزد با محوریت احیای بافت تاریخی گفت : هدف از این سفر آموزشی بازدید از پیاده محور ، مکانیزه محور و احیای بافت های قدیمی شهرستانهای یزد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی راد افزود : این سفر براساس برنامه سازمان شهرداری و با رویکرد آموزش شهرداران با نگاهی به بافت های تاریخی شهر یزد و الگو برداری از روش های احیای این بافت ها است.

وی اظهار داشت :در این بازدید آموزشی شهرهای؛ اردکان، میبد و تفت انتخاب شده و این بازدید طی ۳ روز برگزار می شود و حدود ۳۵ شهردار از استان تهران در این بازدید حضور دارند.

گفتنی است ، امروز بازدید از بافت تاریخی اردکان ، موزه مفاخر ، موزه مردم شناسی و موزه فرش با حضور آذرنیا رئیس سازمان همیاری شهرداری های استان و مسئولان شهرداری ها و مدیران شهری استانداری انجام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران استانداری تهران فرش موزه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، منصور حاجی حسینی گفت: شهر زیرزمینی کاریز کیش، بیست و چهار سال پیش عملیات ساخت آن آغاز شد.

وی افزود: این مجموعه دارای موزه‌ای با آثار تاریخی، تصاویری از روند ساخت شهر زیرزمینی و نوزده نقشه تاریخی خلیج فارس است.

وی گفت: نقشه‌های خلیج فارس از دوران‌های تاریخی پادشاهی اسکندر، توران، روم باستان و سایر دوران‌ها برای بازدید علاقمندان قرار گرفته است.

سرمایه گذار شهر زیرزمینی کاریز کیش افزود: این نقشه‌ها که نسخه اصلی آنها در اختیار وزارت امورخارجه قرار دارند، قدمتی بین صد تا دویست و پنجاه سال دارند.

قدیمی‌ترین سند تاریخی که در آن به نام خلیج فارس اشاره شده است مربوط به الواح هخامنشی است که در کانال سوئز کشف شده است و قدمت آن به بیش از دو هزار و پانصد سال می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟