Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک مدیر کل تامین اجتماعی قزوین با اعضای هیات مدیره جدید کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار این استان برگزار شد.

به گزارش صدای ایران سیروس نصیری مدیر کل تامین اجتماعی قزوین در این نشست رعایت حق و اجرای عدالت در شرایط کنونی اقتصادی را از ضروریات برشمرد و گفت: ایجاد امنیت و آرامش روانی و نگاهی روشن و شفاف نسبت به آینده کارگران از جمله نقش های اساسی سازمان است و امید است گذار از مرحله بحران اقتصادی بعنوان دستاوردی عظیم برای جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین فلسفه ایجادی این سازمان را خدمتگزاری به نیروی کار (بیمه شدگان) برشمرد که بعنوان قشری نجیب و زحمت کش و جزء ارکان اصلی تولید هستند و کانون شورایعالی کار  به واقع نقش تنظیم کننده  رابطه کارگر و کارفرما را ایفا می کنند که امید است با همیاری با سازمان، تعامل منطقی و آموزش قوانین و مقررات بصورت دو سویه در مسیر بهبود وضعیت اقتصادی بیمه شدگان و کارفرمایان بدون روزمرگی قدم برداریم.
آیت اسدی، رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان قزوین نیز ضمن تقدیر از مساعدت مدیریت استان در تمامی زمینه ها و مرتفع نمودن مسایل فیمابین گفت: وضعیت موجود توان کارگر را کم کرده و صرفا با امید و همراهی مدیران تصمیم گیر و دلسوز می توان پلکان اقتصادی را طی نمود.
وی در ادامه ضمن تشکر از برپائی جلسه خواستار برپائی جلسات آموزشی توسط کارشناسان بیمه ای ویژه تشکلات کارگری و رفع برخی ابهامات شد و تصریح نمود: یقین داریم ارتقای سازمان پایداری توان کارگر را در برداشته و در این مسیر قول مساعدت همه جانبه را خواهیم داد و با همیاری بزرگترین سازمان بیمه ای کشور انتظار داریم همانند خانواده خود به کارگران نگریسته شود.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین