Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان از درمانگاه در حال احداث شهرستان آق قلا بازدید کرد.

به گزارش صدای ایران دکتر احمد نصرتی با بیان اینکه ساخت درمانگاه آق قلا آغاز شده است، اظهار داشت: درمانگاه های کلاله و آزادشهر در حال ساخت هستند و درمانگاه های رامیان و مینودشت نیز در مرحله یافتن زمین مناسب هستند.
وی افزود: درمانگاه بندرگز در مرحله طراحی نقشه است و درمانگاه آق قلا نیز پس از تحویل قطعی زمین وارد مرحله اجرایی ساخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر نصرتی ادامه داد: پلی کلینیک تامین اجتماعی امام خمینی (ره) گرگان با قدمت بیش از ٥٠ سال نیز به زودی تخریب و ساختمانی در خور بیمه شدگان احداث خواهد شد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در گرگان آیین متمرکز نواخته شدن زنگ سپاس در دبستان دخترانه هاجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل از معلمان قدردانی شد.

به گفته سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه هایی خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • ارتباط افسردگی و بیماری‌های قلبی ‌وعروقی
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲