Web Analytics Made Easy - Statcounter

باید راهکارهائی که برای عبور از تحریم در نظر گرفته شده را به طور کلی برای مردم بیان کنیم تا مردم بدانند این تحریم ها نیز پشت سرگذاشته می شود و از این بابت نگرانی نداشته باشند.
به گزارش صدای ایران دکتر غلامحسن تقی نتاج با بیان مطلب فوق در برنامه ی تلویزیونی چوب خط گفت: راهکارهای اتخاذ شده برای عبور از بحران را نمی توان به صورت کامل افشاء کرد و محرمانگی آن باید حفظ شود ولی به صورت کلی می توان مردم را در جریان امر گذاشت تا دغدغه کمتری از بابت تحریم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرعامل بانک قوامین که به عنوان کارشناس پولی و بانکی در شبکه افق صحبت می کرد ادامه داد: تحریم اخیر آمریکا یک جانبه است و از اجماع بین المللی برخوردار نیست و با توجه به بسترهائی که در اقتصاد بین المللی وجود دارد و عدم همراهی کشورهای مطرح دنیا با ایالات متحده آمریکا در بحث تحریم اخیر زمینه هائی فراهم می شود که ما بتوانیم امیدوار باشیم که این تحریم اخیر را نیز پشت سر بگذاریم. دکتر تقی نتاج افزود: مطمئناً این تحریم یک سری مشکلات را برای اقتصاد کشور ما به ویژه در حوزه های بانکی ایجاد خواهد کرد اما واقعیت صحنه این است که تحریم هائی که ما از ناحیه یدرون اقتصاد کشورمان داریم به مراتب قوی تر از تحریم هائی است که از ناحیه ی آمریکا وضع می شود. نائب رئیس و عضو هیئت مدیره بانک قوامین شناسائی نقاط و راه های نجات در هر تحریمی را شگرد امریکا دانست و گفت: آمریکا در تحریم هائی که وضع می کند راههای نفس کشیدن اقتصاد تحریم شونده را شناسائی می کند و در مراحل بعدی، آنها را نیز می بندد و تجربه نشان داده که آمریکا شگردش این است. اما همراهی نکردن برخی از کشورهای تاثیرگذار و نسبتاً مستقل با آمریکا در تحریم اخیر این امیدواری را ایجاد می کند که راحت تر بتوانیم این تحریم را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.
دکتر تقی نتاج برداشتن برخی محدودیت های داخلی اقتصاد را که در قالب دستورالعمل ها، ابلاغیه ها و مقررات در شرایط عادی اقتصاد ابلاغ گردیده است از راههای مهم برای برون رفت از دوران تحریم دانست و گفت: همانطوریکه در بحث اقتصاد مقاومتی بارها مطرح گردیده و بر آن تاکید شده است باید قوانین و مقررات کشور را بازنگری کنیم و تحریم های داخلی را از سر راه رونق اقتصاد کشور برداریم.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک قوامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد

در حکمی از سوی هاشم امینی؛ مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، در حکمی از سوی هاشم امینی؛ مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی؛ به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.

معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از جمله مسئولیت های رضا عطایی در این شرکت بوده است.

در حالی که برخی از رسانه‌های استان از برکناری مدیرعامل سابق آبفا خبر می‌دهند، پیگیری‌های تسنیم حاکی است، رضا نعیمی پس از بیش از 30 سال خدمت در بخش‌های مختلف وزارت نیرو، به کسوت بازنشستگی نائل شده است.

خبرهای موثق حاکی است، باوجود اصرار مدیران ارشد وزارت نیرو برای ابقای این مدیر جهادی و با تجربه، وی با تمایل شخصی به دلیل چرخش مدیران و انتخاب مدیری جوان، بازنشست شده است. برخی اقدامات نعیمی در دوره مسئولیت آبفای خراسان شمالی نظیر طرح بزرگ انتقال آب تحت اشراف قرارگاه امام حسن و کاهش روستاهای دارای تنش آبی از 300 به 200 روستا با انتقال آب‌های پایدار، از جمله تلاش‌های این مدیر لایق مجموعه وزارت نیرو است.

معارفه مدیر جدید و نوع برگزاری این مراسم نیز به دلیل اصرار این مدیر باتجربه و رزمنده سال‌های دفاع مقدس برای بر زمین نماندن امورات این مجموعه بوده است.

85 درصد خراسان شمالی با خشکسالی مواجه و تامین منابع آب هم اکنون یکی از دغدغه‌های مسئولان است و آب شرب سه شهر بجنورد، شیروان و اسفراین از سدها تامین می شود. شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از 200 هزار مشترک آب در شهرها، 121 هزار مشترک آب در روستاها و 60 هزار مشترک فاضلاب دارد.

این استان در شمال شرق ایران دارای 1 میلیون نفر جمعیت است که 44درصد آن ها در روستاها زندگی می کنند.

انتهای پیام/311

دیگر خبرها

  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است