Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی دو روز حضور و بازدید تیم نظارت راهبردی اداره مرکزی بانک قوامین در استان خراسان جنوبی تعداد 9 شعبه از شهرستانهای مختلف این استان مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران اعضاء تیم نظارت راهبردی بانک قوامین با حضور در شعب تابعه ضمن بررسی عملکرد شعب، نقاط قوت و نقاط قابل بهبود همکاران در شعب مختلف را مشخص کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش بعد از بررسی عملکرد شعب استان جلسه نظارت راهبردی استان خراسان جنوبی با حضور اعضاء تیم نظارت راهبردی، مدیرکل شعب استان - جانشین، مدیران ستادی و روسای شعب مرکز استان در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان برگزار گردید.
بنابراین گزارش در ابتدای این مراسم مدیر کل استان خراسان جنوبی طی گزارشی عملکرد استان را دارای روندی روبه رشد دانسته و گفت: انشاء الله دستاوردهای این دیدار و رهنمودهای ارائه شده در این جلسه به ما در راستای بهبود عملکرد استان کمک نماید.
جامی سپس به معرفی وضعیت استان و شهرستان های تابعه از جهت مختلف پرداخت و آماری را از وضعیت کلی استان برای حاضرین ارائه کرد.
در ادامه سرپرست تیم نظارت راهبردی ضمن اظهار خوشوقتی از حضور در جمع همکاران استان خراسان جنوبی گفت: اینگونه جلسات در واقع نشستی است در جهت هم اندیشی برای رفع مشکلات استان و باید بیشترین استفاده را از این نشست ها ببریم .
رضا پارسا گفت: کارهای انجام شده در استان خوب است لیکن با توجه به پتانسیل های موجود و سرمایه انسانی توانمندی که در استان وجود دارد انشاء الله تغییرات خوبی را در استان شاهد باشیم.
معاون نظارتی بانک قوامین حرکت در مسیر سند تحول راهبردی بانک را تضمینی برای رسیدن به اهداف تعیین شده دانست و گفت:
ترجمان استانی سند تحول چراغ راهی برای حرکت صحیح در مسیر تعیین شده می باشد.
این گزارش می افزاید در پایان این جلسه عملکرد شعب و واحدهای ستادی استان در سال 96 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و ضمن بررسی نقاط قابل بهبود و نقاط قوت، جایگاه استان را با توجه به عملکرد در زمینه های مختلف مورد ارزیابی و سنجش قرار دادند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک قوامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در جلسه بررسی مصوبات سفر ۱۴۰۰ رئیس جمهور به لرستان به مشکلات جدی بانک‌های لرستان در انجام کار و وظایف محوله به ویژه در خصوص منابع مالی و مصارف اشاره کرد و گفت: مدیریت اجرایی استان آمادگی لازم برای بررسی این مسائل و پیگیری رفع مشکلات حوزه بانک‌ها را دارد.

وی تاکیدکرد: بانک‌های استان باید مشکلات کشوری، استانی و کافی نبودن منابع و مصارف را اطلاع دهند تا مدیریت ارشد اجرایی استان این مسائل را پیگیری کند.

استاندار لرستان همچنین به برخی طرح‌های مصوب در سفر گذشته رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: بخشی از این طرح‌ها مشکلاتی دارند که تعدادی از آنها به صورت تلفنی با مدیران کشوری پیگیری و برخی نیز در جلسه تعیین تکلیف شد.

در این جلسه سازمان برنامه و بودجه، معاونت‌های هماهنگی عمرانی و اقتصادی استانداری موظف شدند نامه‌ای دقیق و کارشناسی برای پیگیری مصوبات سفر تهیه کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: در تلاشیم با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی در ماه‌های پیش رو، درصد پیشرفت طرح‌ها ارتقا یابد و در صورت مساعدشدن شرایط، لرستان برای دور دوم سفر رئیس جمهور تا قبل از ماه محرم اعلام آمادگی کند.

آقای شفقت تاکیدکرد: گزارش مکتوب تمام طرح‌های اجرا شده، طرح‌های ناتمام و منابع تخصیص نیافته آماده و طرح‌های پیشنهادی دور دوم سفر نیز تدوین و ارائه شود.

در دور اول سفر رئیس جمهور به لرستان ۸۰ هزار میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل ۱۷۰ طرح در استان در نظر گرفته شد.

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • کشف جسد مردی در بیرجند