Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران همایش مدیران ستادی و روسای شعب به منظور بررسی عملکرد شش ماهه اول سال با حضور مدیرکل استان ،جانشین مدیر کل و مدیران ستادی و روسای شعب در سالن جلسات مدیریت شعب استان برگزار شد
در این همایش  مدیر کل شعب استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) از تلاش همکاران در برپایی موکب  و ارائه خدمت به زائران محترم اباعبدالله الحسین (علیه السلام) تشکر و قدردانی کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن رجبی در ادامه ضمن بررسی عملکرد شعب در شش ماهه اول سال و تلاش همکاران در راستای اهداف سند تحول بانک گفت سه اصل مهم در اخلاق اداری وجود دارد که شامل مسئولیت پذیری، خدمتگزاری و امانتداری است که همه ما به عنوان یک کارمند می‌بایست این اصل را دارا باشیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد پیشرفت و شکوفایی بانک جز با تلاش گروهی  شما عزیزان که ارتباط مستقیم با مشتری و ارباب رجوع دارید میسر نخواهد شد.
در پایان مدیر حراست استان به نکاتی در خصوص حفاظت گفتار ، اسناد و کنترل امور شعب اشاره کرد و مدیران ستادی و روسای شعب نیز ضمن دفاع از عملکرد خود نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای بهبود عملکرد شعب بیان نمودند .
 


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک قوامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «رُما پرس» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین دنیله دروسی سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۱۲،۵ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود