Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای توقف پخش شبکه تلویزیونی المسیره از ماهواره نایل ست را محکوم کرد و این اقدام را اقدامی غیراخلاقی برای به زانو درآوردن ملت ها دانست.

در این بیانیه آمده است: اقدام مدیران ماهواره نایل ست به توقف پخش شبکه تلویزیونی المسیره، تسلیم شدن در برابر فشار نیروهای متجاوزی است که تلاش می کنند جنایت های بیشتری علیه مردم یمن مرتکب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر نیز توقف فعالیت شبکه های اینترنتی مقاومت فلسطین از سوی دشمن اسرائیلی بیانگر میزان تأثیر رسانه های مقاومت بود. حزب الله همبستگی و همراهی کامل خود را با شبکه المسیره و ملت شجاع یمن اعلام و بر ایستادگی در کنار آنان تأکید می کند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حزب الله لبنان المسيره نايل ست محکوم توقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم) گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم) گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس
  • آمریکا مانع تحقق صلح در یمن و توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است