Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تاجیکستانی احمد گروژنی تهدید کرد که تیمش را در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر روسیه به میدان نمی‌فرستد. ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اسپورتس روسیه، تیم‌های انیسی کراسنویارسک و احمد گروژنی پس از مخالفت سازمان لیگ برتر روسیه با برگزاری بازی در سالن سرپوشیده باید در ورزشگاه شهر کراسنویارسک شنبه هفته آینده به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی می‌شود دمای این شهر هنگام برگزاری بازی به منفی 20 درجه برسد.

در این میان رشیدن رحیمف، سرمربی احمد گروژنی با اشاره به لغو بازی اخیر تیم اسپارتاک مسکو به خاطر سرمای منفی 15 درجه خواهان لغو بازی تیمش برابر انیسی کراسنویارسک شد و اظهار داشت: نمی‌خواهم با ریسک‌کردن سلامت بازیکنانم را به خطر بیندازم. در این شرایط تیمم را در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر روسیه برابر تیم انیسی کراسنویارسک به میدان نمی‌فرستم.

سرمربی یاران میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی ادامه داد: شنبه آینده دمای هوای شهر کراسنویارسک به منفی 20 درجه می‌رسد. طبق قوانین لیگ برتر روسیه بازی در دمای منفی 15 درجه نباید برگزار شود. در چنین دمایی ریسک نمی‌کنم و سلامتی بازیکنان احمد گروژنی را به خطر نمی‌اندازم. امیدوارم تیم میزبان نیز از ایده ما حمایت کند زیرا روشن است که بازیکن فوتبال در دمای منفی 20 درجه به سختی می‌تواند نفس بکشد. بازیکنانم از آهن نیستند و به همین‌خاطر در موضوع سلامتی بازیکنانم ریسک نمی‌کنم.

بازی میلاد محمدی و یارانش در سرمای منفی 20 درجه

 

انتهای پیام/

R7858/P1011199/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول

تیم فوتبال آدانا دمیراسپور با حضور میلاد محمدی بازی خارج از خانه در سوپرلیگ ترکیه را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وپنجم سوپرلیگ فوتبال ترکیه عصر امروز (جمعه) تیم آدانا دمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، پیروزی یک بر صفر را در خانه استانبول اسپور به دست آورد.

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه

گل 3 امتیازی آدانا دمیراسپور را یوسف باراسی در دقیقه 10 به ثمر رساند.

تیم آدانا دمیراسپور با کسب این پیروزی خارج از خانه 44 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه باقی ماند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • پیروزی مهم یاران قربانی قبل از پایان فصل
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است