Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان از راه‌اندازی رشته اسکی صحرانوردی در استان خبر داد. ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجمع سالیانه هیئت اسکی استان اصفهان با حضور عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی و علیرضا امینازاده معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سرای ورزشکاران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضا امینازاده با تقدیر از عملکرد اعضای هیئت اسکی استان اصفهان در طول سال گذشته، اظهار داشت: المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از اول آذرماه آغاز و در بعضی رشته‌های ورزشی انجام شده است. همان‌طور که رئیس فدراسیون اسکی تأکید داشت در رشته اسکی باید بسترهای لازم فراهم شود و در نیمه نخست یا نیمه دوم اسفندماه، المپیاد استعدادهای برتر در رشته اسکی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیئت اسکی استان اصفهان از همین امروز باید برای مسابقات استعدادیابی برنامه‌ریزی کند، گفت: این طرح یکی از بهترین طرح‌های ورزشی کشور بوده و چون تداوم دارد، عملکرد هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران در خصوص آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

امینازاده با بیان اینکه حدود 25 تا 30 هزار نفر از مربیان، سرپرستان و سایر افراد درگیر طرح استعدادیابی هستند، بیان داشت: در  خروجی این طرح حدود 2500 نفر مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های مربوطه قرار خواهند گرفت.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، با بیان اینکه ورزشکاران و فدراسیون‌های ورزشی به خودباوری برای افتخارآفرینی در عرصه‌های بین‌المللی رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی رئیس فدراسیون اسکی و حمایت و پیگیری هیئت‌ها این اتفاق برای اسکی نیز رخ دهد و ما به جایگاه خوبی برسیم.

در ادامه رئیس هیئت اسکی استان اصفهان به ارائه گزارش عملکرد سال 96 و تقویم فصل 97 هیئت استان پرداخت و اظهار داشت: در سال گذشته بخش زیادی از برنامه‌های هیئت اسکی به علت شرایط جوی و عدم بارش برف لغو شد. شرایط جوی استان به گونه‌ای بود که پیست‌ها بیش از 2 تا 3 روز نمی‌توانستند بازگشایی شوند.

هیچ ردیف بودجه‌ای برای هیئت اسکی خراسان‌رضوی در نظر گرفته نشده استعیسی ساوه‌شمشکی: منتقدان اگر می‌توانند یک روز در کنار اسکی‌بازان معلول باشند/ حضور در امارات هیچ هزینه‌ای برای ایران نداشتصندوق قهرمانان، بهره‌بردار جدید پیست اسکی دیزین

محمود یسلیانی به اشاره به واگذاری پیست اسکی فریدونشهر به شرکت تعاونی، این موضوع را اتفاقی بزرگ در اسکی استان خواند و گفت: پیست اسکی فریدونشهر که در حال حاضر تنها پیست فعال استان است، از طریق طرح‌های مشارکتی ماده 27 به شرکت تعاونی واگذار شد و قرار است با صرف مبلغی تکمیل شود و این اتفاق بزرگی در اسکی استان اصفهان بود.

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان در خصوص مدال‌آوری استان در سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته با توجه فعال نبودن اکثر پیست‌های کشور به دلیل عدم بارش برف، 7 اعزام داشتیم و برای نخستین بار مقام سومی رشته اسنوبرد بانوان در رده نونهالان را کسب کردیم. در مسابقات آلپاین بانوان در رده بزرگسالان  موفق شدیم به مقام سومی برسیم. در مسابقات آلپاین نوجوانان کشور توانستیم به مقام نخست دست پیدا کنیم و علاوه بر آن در مسابقات بین‌المللی شهرنشینان آلپاین ورزشکار اعزامی اصفهان به مقام نخست رسید.

وی در مورد استعدادیابی در استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته استعدادیابی در 3 نوبت انجام شده و مسئول کمیته استعدادیابی استان زیر نظر ایوان مربی خارجی مشغول فعالیت بود و تلاش می‌کنیم در سال جاری همزمان با پیش رفتن با تقویم فدراسیون، استعدادیابی نیز انجام دهیم.

راه‌اندازی اسکی صحرانوردی در استان اصفهان

یسلیانی درباره تقویم سال جاری هیئت اسکی استان گفت: علاوه بر مربیگری در رشته‌های آلپاین و اسنوبرد، قصد داریم برای نخستین بار اسکی صحرانوردی را در سطح استان فعال کنیم.

وی افزود: آمادگی میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته آلپاین ماده مارپیچ کوچک و مارپیچ بزرگ در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان را داریم. همچنین با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با کمیته اسنوبرد، قابلیت برگزاری مسابقات کشوری اسنوبرد در همه رده‌های سنی در 2 بخش آقایان و بانوان را داریم.

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان  در خصوص اعزام ورزشکاران اصفهانی به مسابقات کشوری خاطرنشان کرد: در تمام رده‌های سنی رشته‌های آلپاین و اسنوبرد آقایان و بانوان شرایط اعزام ورزشکاران استان را به تمامی مسابقات در سطح کشور را دارا هستیم.

در ادامه مجمع سالیانه هیئت اسکی استان اصفهان، اصلانی رئیس هیئت اسکی شهرستان فریدونشهر توضیحاتی را در مورد هزینه‌های صورت گرفته در پیست اسکی فریدونشهر ارائه کرده و گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، باید مبلغ 1.5  میلیارد تومان را در طول 3 سال در پیست اسکی فریدونشهر هزینه می‌کردیم که حدود 50 درصد این مخارج انجام شده است. با توجه به مبلغ باقیمانده نمی‌توانیم ساختمان مدنظر کارشناسان اداره‌کل را بسازیم و درخواست داریم تا اجازه دهند این مبلغ، صرف توسعه پیست اسکی شود.

انتهای پیام/ن

R41346/P1361/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد پدیده غالب اصفهان/ موج بارشی جدید پنجشنبه فعال می‌شود

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وضعیت جوی استان طی ۲ روز آینده به نسبت پایدار خواهد بود، اظهار داشت: امروز و فردا آسمان در بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال گردوخاک و در برخی مناطق غربی در شب گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با گذر موج ناپایدار بر فراز استان طی روز پنجشنبه ۹ فروردین، افزایش ابر و وزش باد و از ساعات بعد از ظهر بارش‌های بهاری و احتمال رعدوبرق را انتظار داریم.

ثبت بیشترین بارش ۲۴ ساعت گذشته در فریدونشهر

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان به بارش‌های شبانه روز گذشته تا ساعت ۹ صبح امروز سه‌شنبه هفتم فروردین اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی به ترتیب از فریدونشهر با ۲۶.۷ میلیمتر، داران ۲۱ میلیمتر، خوانسار ۲۰.۴ میلیمتر، گلپایگان ۱۶ میلیمتر، میمه ۶.۹ میلیمتر، چادگان ۶.۳ میلیمتر، سمیرم ۶.۱ میلیمتر، نطنز ۵.۷ میلیمتر، شهر اصفهان ۲.۶ میلیمتر، نجف آباد ۲.۴ میلیمتر و مورچه خورت ۲ میلیمتر بوده است.

آقایی با بیان اینکه دمای هوای بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به پنج درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، بویین میاندشت با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6062899

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم ملی مچ اندازی برای رقابت در کیش
  • (تصاویر) پیست اسکی دربندسر در تعطیلات نوروز
  • ◄ به کارگیری نخستین اتوبوس برقی در خط گردشگری اصفهان
  • راه اندازی نخستین اتوبوس برقی گردشگری در اصفهان
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • فعالیت ستاد سیل خدمات شهری در کنار ستاد سفر شهر اصفهان
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • وزش باد پدیده غالب اصفهان/ موج بارشی جدید پنجشنبه فعال می‌شود
  • افزایش ۱۹ درصدی پرواز‌های فرودگاه اصفهان در نوروز ۱۴۰۳