Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه خیر اله خزایی فرماندار کنگاور گفت : ما امسال در بحث توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم در جاده تویسرکان به کنگاور پس ازگذشت چهل سال با همت استاندار  نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی مبلغ بیست میلیارد تومان اعتبار برای آن برآورد شده است و هم اکنون شرکت جهاد نصر پس از برگزاری مناقصه مشغول به فعالیت شده و تا کنون هم فعالیت خوبی داشته است و امیدواریم با رفع برخی موانع موجود در سال‌های آینده به بهره برداری برسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در محور کنگاور به نهاوند هم پس از مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در شهرستان کنگاور به تصویب رسید ودر تاریخ ۸/۲۹ازطریق وزارت راه و شهرسازی به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ وپس از برگزاری مناقصه در ردیف بودجه‌ای کشور قرار گرفت .

وی در ادامه اضافه کرد: در مقوله میراث فرهنگی در سطح شهرستان فعالیت‌های خوبی انجام شده ودر نیمه دوم سال ۹۶ و همچنین سال جاری قریب به دو میلیارد تومان برای ساخت ساختمان ورودی معبد، مسیر ورودی و خروجی و همچنین بحث روشنایی آن هزینه گردیده است وبخش دیگر آن مربوط به مرمت خود بنا می‌باشد که آیا مرمت صورت بگیرد یا نه که این امر در حوزه فعالیت کمیته راهبردی بوده و منتظر هستیم که برنامه‌های خود را ارائه دهند و ما معتقدیم معبد یکی از مهمترین مواردی هست که می‌تواند بستر مناسب را برای ایجاد اشتغال و توسعه صنعت توریسم ایجاد نماید.

 خزایی تصریح کرد : برای ایجاد شرکت تعاونی توسعه و عمران در کنگاور حداقل باید نیم درصد جمعیت شهرستان در آن عضو باشند که حدود چهارصد نفر را شامل می‌شود وپس از اتمام عضو گیری شرکت تعاونی توسعه و عمران می‌تواند فعالیت خود را آغاز نماید ودر زمینه‌های مختلفی از جمله: بازسازی بافت‌های فرسوده، فعالیت‌های عمرانی شهرداری، یا تاسیس کارخانه قند فعالیت نماید که این امر بستگی به تصمیم مجمع عمومی خواهد داشت که در ایجاد اشتغال موثر خواهد بود و امیدواریم مردم با مشارکت و همراهی خود در توسعه شهرستان گام‌های موثری بردارند .

 

 

انتهای پیام/د

جاده تویسرکان به کنگاور پس ازگذشت چهل سال مبلغ بیست میلیارد تومان اعتبار برای آن برآورد شده است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار شاکری مسئول آستان قدس رضوی نمایندگی استان آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت با بیان اینکه کارگران موتور محرک اقتصاد و مایه افزایش بهره وری در کشور هستند گفت: در سال ۱۴۰۲ به حدود ۱۴۱ نفر تسهیلات اشتغالزایی اعطا شد و طی امسال هم تلاش داریم برای تسهیل گری در بخش اشتغال در مناطق محروم اشتغال پایدار ایجاد کنیم چرا که سرمایه‌های بشری و اجتماعی ما قشر کارگری هستند.

وی افزود: کارگر باید حمایت شود و برای این موضوع قوانین خاصی در دنیا و کشور ما هم ایجاد شده است لذا باید مسئولان هم برای این کار دغدغه داشته باشند تا در تامین معیشت دچار مشکل نشوند.

دیگر خبرها

  • پیمایش در مرز ۶G
  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • رویداد صدرا پیوند بین دانشجو، صنایع و ایجاد اشتغال است
  • بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی با کمک اپرتورهای ارتباطی
  • تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی
  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد