Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی میرزائیان رئیس هیئت تکواندو استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: اکرم اسدی دوچشمه جهت قضاوت درمسابقات پومسه لیگ دسته یک کشور دعوت شد.

میرزائیان افزود: مسابقات هفته اول تا سوم دسته یک لیگ پومسه بانوان منطقه دو کشور ، جام نشاط، فردا پنجشنبه هشتم آذرماه در خوزستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با اعلام کمیته داوران فدراسیون تکواندو اکرم اسدی دوچشمه بانوی یزدی جهت قضاوت دراین رقابت‌ها دعوت شد.

 رئیس هیئت تکواندو استان یزد ادامه داد: هم اکنون ۸۷۰ تکواندو کار زن و ۲ هزار و ۱۰۰ تکواندوکار مرد استان به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و ۱۵ باشگاه در یزد، تفت، بافق، مهریز، ابرکوه، میبد و اشکذر فعالیت می کنند.

۴۷ هیئت ورزشی و ۵۰ هزار ورزشکار در استان یزد وجود دارد.

انتهای پیام/ی

تکواندو کار یزدی جهت قضاوت در مسابقات پومسه لیگ دسته یک کشور دعوت شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکواندو وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟