Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در هفته کتاب حدود 1000جلد کتاب به مساجد ، ادارات ، نيروي انتظامي، آموزش و پرورش، فرمانداري، کتابخانه‌هاي شهر و مساجد روستايي به صورت رايگان اهدا گرديد.
کريم الله زرگر رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آبيک در گفتگو با خبرنگار آبيک فردا اظهار داشت :در هفته کتاب و کتابخواني فعاليت هاي مختلفي از سوي اين اداره صورت پذيرفت که از جمله آنها مي‌توان به برگزاري جلسه تبادل نظر و برنامه ريزي هفته کتاب با مسئول نهاد کتابخانه هاي شهرستان و نصب بنر در محل ورودي اداره حضور در نماز جمعه و استقرار ميز خدمت و اهداي حدود 450 جلد کتاب به نمازگزاران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وي در ادامه افزود: فعاليت در فضاي مجازي چند روز مانده به هفته کتاب و کتابخواني انجام و ضمن تبريک و بزرگداشت اين هفته سخناني از بزرگان در خصوص کتاب و کتابخواني  در فضاي مجازي به سمع و نظر مخاطبين اعضاي کانال ها به ويژه کانال هاي  آبيک نيوز و آبيک شهرمن و نيز ساير کانال هاي پرمخاطب رسانده شد.
زرگر در ادامه افزود: حضور در مدارس و افتتاح نمايشگاه هاي کتاب به همراه اهداي کتاب به مدارس با حضور مسئولين شهر را در برنامه ها داشتيم و با استقبال پرشوري مواجه شد که در مدارس سمائيان، بنت الهدي و فاطميه آبيک انجام پذيرفت .
وي در بخش ديگري از سخنان خود به حضور در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان به اتفاق ساير مسئولين اشاره کرد و گفت: در اين برنامه ضمن دعوت به کتاب و کتابخواني قول مساعدت اهداي کتاب به مسئولين کانون داده شد و کتاب " الو الو خدايا" تاليف آقاي مرداني نيز رونمايي شد.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آبيک افزود : در اين هفته حدود 1000جلد کتاب به مساجد ، ادارات ، نيروي انتظامي، آموزش و پرورش، فرمانداري، کتابخانه‌هاي شهر و مساجد روستايي به صورت رايگان اهدا گرديد.
 وي همچنين اظهار کرد: برگزاري مسابقه کتابخواني با نام منشور حقوق شهروندي را داشتيم که حدود 500 جلد کتاب در اين زمينه چاپ شده بود و در بين مردم و ادارات به همراه سوالات و پاسخنامه توزيع گرديد که مقرر شده است به 30 نفر از برگزيدگان جوايز نفيسي اهدا شود .
وي در پايان گفت:اين برنامه با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آبيک ، فرمانداري آبيک و نهاد کتابخانه هاي شهرستان آبيک برگزار گرديد که pdf کتاب، سوالات و پاسخنامه نيز در  فضاي مجازي جهت اطلاع و استفاده همشهريان در دسترس قرار گرفت و تجليل از کتابداران کتابخانه هاي شهرستان آبيک نيز از جمله برنامه‌هايي بود که در اين هفته صورت پذيرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم

مریم عرب نژاد ،مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

وی افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

عرب نژاد هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی