Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: رقابت‌های دسته آزاد مسابقات بین‌المللی کشتی جام شاهد با قهرمانی تیم ایران الف و نایب قهرمانی تیم ارومیه پایان یافت. ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

کیومرث پورایراندوست، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جام شاهد در ارومیه اظهار داشت: این رقابت‌ها با قهرمانی تیم ایران الف در ارومیه پایان یافت و تیم‌های ارومیه و ایران ب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در دیدار نهایی این مسابقات تیم ایران الف تیم ارومیه را با نتیجه قاطع 8 بر 2 شکست داد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی با اشاره به نتایج دیدارهای انفرادی گفت: در وزن نخست تیم ارومیه نماینده‌ای نداشت، در وزن دوم هم مجید داستان با نتیجه 10 بر صفر امیررضا بابازاده را شکست داد و در وزن سوم امیرحسین مقصودی با نتیجه 16 بر 5 امیرمحمد یزدانی را مغلوب کرد.

وی یادآور شد: در وزن چهارم نیز حسین اباذری با نتیجه 10 بر صفر آقازاده را از پیش رو برداشت و محمد نخودی در وزن پنجم با نتیجه 10 بر یک سجاد مقصودی را مغلوب کرده و در وزن ششم سجاد غلامی با نتیجه 10 بر صفر محمد شهباز نژاد را از پیش رو برداشت.

پور ایراندوست با اشاره به نتایج 4 وزن آخر تاکید کرد: سجاد حبیبی مقابل سید محمد حسین اشرفی ضربه فنی شد و علیرضا عبداللهی با نتیجه 10 بر صفر سبحان گل بابازاده را مغلوب کرد و سجاد عزیزی در وزن نهم انصراف داد و علیرضا رکابی برنده اعلام شد و در نهایت امیر یاری در وزن آخر با نتیجه 6 بر 2 سید امیررضا صحرایی را شکست داد.

وی افزود: همچنین تیم‌های جمهوری آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، ایران توسعه و سوریه رتبه‌های چهارم تا هشتم را کسب کردند.

انتهای پیام/ن

R41361/P1361/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست قهرمان جهان در مبارزه انتخابی تیم ملی؛ کار میثم دلخانی سخت شد

رقابت انتخابی وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا میان میثم دلخانی دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۱ و ایمان محمدی دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا به شرط کسب ۲ پیروزی، در محل اردوی تیم ملی در شهرستان نور استان مازندران برگزار شد.

در مبارزه نخست ایمان محمدی با نتیجه ۴ بر یک از سد میثم دلخانی گذشت تا یک‌گام به کسب دوبنده تیم ملی نزدیکتر شود.

در مبارزه دوم نیز ایمان محمدی با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و به عنوان ملی پوش وزن ۶۳ کیلوگرم ایران در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا انتخاب شد.

منبع: ایسنا

tags # کشتی سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • پیروزی اسنوکرباز آبادانی در مسابقات جهانی
  • پیروزی وفایی در مسابقات آزاد جهانی چین
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • پیروزی اسنوکرباز خوزستان در مسابقات چین 
  • شکست قهرمان جهان در مبارزه انتخابی تیم ملی؛ کار میثم دلخانی سخت شد
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • تیم ملی تنیس ایران از صعود به گروه دوم دیویس کاپ بازماند
  • محمدی، نماینده ایران در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی در قرقیزستان مشخص شد
  • ایمان محمدی مسافر مسابقات کشتی قهرمانی آسیا شد