Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، سه دروازه بان برتر دنیا را انتخاب کرد.

طرفداری- تیبو کورتوا توانست در بازی دیشب (سه شنبه) رئال مادرید مقابل آاس رم دروازه خود را بسته نگه دارد.

به گزارش آ اس، کورتوا در پاسخ به این سوال که بهترین دروازه بان های دنیا چه کسانی هستند، گفت:

تراشتگن، آلیسون و اوبلاک. آن ها همگی دروازه بان های بزرگی هستند، اما نمی دانم که کدام یک بهترین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی توانم یک نفر از آن ها را انتخاب کنم، زیرا این عنوان به عملکرد خط دفاعی و هم چنین کل تیم بستگی دارد. من فکر می کنم که نشان داده ام که دروازه بانی در سطح بالا هستم.

کورتوا در جام جهانی روسیه، با پیراهن بلژیک به نیمه نهایی رقابت ها رسید و عنوان دستکش طلایی رقابت ها را کسب کرد. در ماه سپتامبر نیز برنده جایزه بهترین دروازه بان سال فیفا شد. با این وجود او خود را در این لیست قرار نداد. کورتوا در تابستان 2018 به رئال مادرید پیوست و در کنار کیلور ناواس، برای پست شماره یک لوس بلانکوس رقابت می کنند.

در زمان جولین لوپتگی، این دو به صورت چرخشی در ترکیب رئال مادرید قرار می گرفتند. لوپتگی در لیگ قهرمانان اروپا از ناواس و در لالیگا از کورتوا استفاده می کرد. اما از زمان روی کار آمدن سانتیاگو سولاری، این مربی آرژانتینی در هر دو جام از دروازه بان بلژیکی خود استفاده می کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو جولیانی سرمربی تیم مودنای ایتالیا از اواخر فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفت و تیمش را به پلی آف رساند و در این مرحله نیز برابر ترنتینو شکست خورد.

این مربی با تجربه که گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز بود برای فصل آینده به دنبال بستن یک تیم قدرتمند است. آنها به همین منظور دست به خریدهای خیلی خوبی زده‌اند.

باشگاه مودنا در پست پاسور لوسیانو دچکو را خریداری کرده، در پست قطر پاسور پل بوچگر اتریشی جانشین ماکسیم ساپوژکف روس شده است، بوچگر فصل قبل یکی از امتیاز آورترین بازیکنان سری آ بود.

همچنین خوزه میگل گوتیرز کوبایی نیز از تارانتو راهی این تیم شد تا آلبرتو جولیانی سرمربی مودنا آرام آرام یک تیم مدعی قهرمانی را برای فصل بعد سوپر لیگای ایتالیا آماده کند.

همچنین گفتنی است، برونو رزنده پاسور برزیلی، عثمانی خوان تورنا و ماکسیم ساپوژکف از این تیم جدا شدند. البته این پایان نقل و انتقالات این باشگاه نیست و بازیکنان بزرگ دیگری نیز هدف این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • تبریک غیرمنتظره به آنچلوتی از طرف لورکوزن! (عکس)
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز