Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@13:07:36 GMT

کنایه مشاور روحانی به سومین شهردار شورای شهر

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۲۶۷۶۴

کنایه مشاور روحانی به سومین شهردار شورای شهر

مشاور رئیس‌جمهور با تردید، به استقبال سومین شهردار برآمده از شورای شهر پنجم در یک سال و نیم گذشته رفت.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

روز گذشته در پی صدور حکم شهرداری برای پیروز حناچی، وی ضمن توئیتی نوشت: «مطلع خدمت به شهروندان عزیز تهران را با سوره مردم (ناس) شروع می‌کنم که در آن کار کردن برای «خلق» و به خاطر «خدا» را متذکر می‌شود؛ قدردان محبت‌های مقام معظم رهبری، رئیس محترم جمهور و اعضای محترم شورای شهر تهران هستم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اولین گاف شهردار تهران


مقدمه این توئیت عجیب بود. چرا که در سوره ناس، نامی از «خلق» و کارکردن برای خدا و خلق نیامده است.


ساعتی پس از توئیت حناچی، حسام‌الدین آشنا مشاور روحانی در توئیتی آمیخته با کنایه و ابهام نوشت: «آیا شاهد دوران شکوفایی مدیریت شهری و هماهنگی شهردار و شورای شهر و دولت برای خدمت بی‌منت به مردم خواهیم بود یا...؟»

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف زلزله کرمانشاه اصلاح طلبان پیروز حناچی توییتر حسام الدین آشنا رئیس جمهور روحانی سوره ناس شهردار تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنر‌های تجسمی این وزارتخانه را به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است: «جناب آقای محمد خراسانی‌زاده مدیرکل محترم هنر‌های تجسمی و سرپرست موزه هنر‌های معاصر،‌
هنر سرامیک، به‌عنوان پرسابقه‌ترین بستر بروز خلاقیت بشر و به‌مثابه رسانه‌ای که اندیشه‌های ادوار مختلف تاریخی را بر دوش کشیده است، در ساختار معاصر خود، تجلی هم‌زیستی هنر و فناوری را به بهترین شکل، نمایان می‌سازد.

دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران، فرصت شایسته‌ای است برای بازخوانی و ارائه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این هنر پویا در سرزمینی که مهد هنر و تمدن بوده و نوآورانه‌ترین دستاورد‌های تمدنی خود را همواره در قالب هنر سرامیک به یادگار نهاده است. به همین منظور و با عنایت به سوابق هنری و مدیریتی، جناب‌عالی به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، با لحاظ نمودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همفکری و همکاری سایر ذی‌نفعان محترم، در راهبری هرچه بهتر این دوسالانه ملی، موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • فیلم کنایه شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد
  • کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران