Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@15:41:55 GMT

لحظه نجات زن جوان از چنگال مرد شیطان صفت +فیلم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۲۷۱۸۴

لحظه نجات زن جوان از چنگال مرد شیطان صفت +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فداکاری یک عابر پیاده شجاع را در نجات یک زن جوان از چنگال مردی شیطان صفت به تصویر می کشد. این مرد فداکار هنگامی که مشاهده کرد مرد شیطان صفت قصد آزار و اذیت زن جوان را دارد بلافاصله وارد عمل شد و او را ناکام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که منتشر شده است مرد شیطان صفت را در حال ترساندن و هل دادن زن جوان در یک پیاده روی خلوت در مقابل یک درب ورودی نشان می دهد.

در حالی که زن جوان قادر به دفاع از خود در برابر این مرد نیست ناگهان مرد فداکار از راه می رسد و با مرد شیطان صفت درگیر می شود. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که دو طرف تلاش می کنند طرف مقابل را تحت کنترل خود در آورد ناگهان مرد فداکار با چند ضربه مشت پیایی مرد شیطان صفت را غافلگیر و او را در مقابل زن جوان که دچار ترس و وحشت شده است نقش بر زمین می کند.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی و بویژه در توئیتر با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از آنها اقدام قهرمانانه مرد جوان در دفاع از این زن در مقابل مرد شیطان صفت را مورد تمجید قرار دادند. کاربری با دیدن این ویدئو در کامنتی نوشت : " من معمولا با زدن ضربه به سر مخالفم اما در این مورد این مرد شیطان صفت سزاوار بود." همچنین کاربر دیگری در کامنتی نوشت : " آفرین به این مرد جوان که دخالت کرد. بسیاری از مرد مانند این مرد جوان نیستند. آنها می گویند، ببخشید، مشکل من نیست. من هم اگر آنجا بودم همین کار را انجام می دادم ."

گفتنی است؛ هنوز مکان دقیق این حادثه مشخص نشده است اما تاریخ دقیق آن ساعت 4.43 دقیقه صبح روز 23 نوامبر سال 2018 بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دفاع جانانه مرد جوان  از زن بی دفاع در برابر مرد شیطان صفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها شیطان صفت مرد زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای نجات یک پرنده هما در پنجشیر افغانستان
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • لحظه بلعیده شدن جوجه‌های اردک توسط خرس مقابل چشم کودکان | ویدئو
  • فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیرهای گرسنه | ویدئو
  • (ویدئو) لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)